بلاتکلیفی پروژه ۲۰ ساله در اردبیل/مجموعه ورزشی انزاب احداث شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل خواستار تعیین تکلیف پروژه ۲۰ ساله راکد در قالب مجموعه ورزشی در اردبیل شد.

بلاتکلیفی پروژه ۲۰ ساله در اردبیل/مجموعه ورزشی انزاب احداث شود

علی نواداد عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: این طرح به صورت مجموعه ورزشی و از مصوبات دولت بوده و پس از گذشت ۲۰ سال هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه مجموعه ورزشی انزاب اردبیل در سال ۷۶ ادامه داد: لازم است برنامه و تمهیدات لازم برای عملیاتی کردن مجدد این مجموعه انجام شود .

به گفته معاون استاندار اردبیل محل این ورزشگاه نیمه تمام هم اکنون به محلی برای تجمع افراد معتاد و رشد آسیب های اجتماعی در این منطقه حاشیه ای شده و باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه تکمیل و نهایی شدن طرح هاب مصوب ریاست جمهوری از مهمترین اولویت های عمرانی در اردبیل است، بیان داشت: باید موانع موجود در این طرح ها بررسی و رفع گردد.

نواداد با تاکید بر اینکه مسئولان آموزش و پرورش استان اردبیل باید خلاءها و نارسایی فضاهای آموزشی و ورزشی را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند، تصریح کرد: توسعه ورزش، ارتقا آمادگی جسمانی و مهارت دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

وی فرصت سازی برای دانش آموزان را از مهمترین برنامه های آموزش وپرورش عنوان کرد و با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، خواستار توجه جدید به استعدادیابی در این نهاد شد.


منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها