آشیانه بالگرد هلال احمر در فرودگاه بوشهر ایجاد می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با همکاری استانداری بوشهر آشیانه موقت بالگرد هلال احمر در فرودگاه بوشهر ایجاد می‌شود.

آشیانه بالگرد هلال احمر در فرودگاه بوشهر ایجاد می‌شود

حسین درویشی ظهر امروز در نشست مسئولان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با امام جمعه به معرفی برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان و اقدامات آن در حوزه های امداد ونجات، درمان و توانبخشی، آموزش، داوطلبان جوانان و امور عمرانی پرداخت.

وی از امدادرسانی به 147 مصدوم در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال امدادرسانی به 41 حادثه جاده‌ای با 113 مصدوم و 26 حادثه دریایی با 36 مصدوم، انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از حضور امدادگران در تمام نقاط استان خبر دادو تصریح کرد: 200 نیروی امدادگر در 31 پایگاه در نقاط متعدد استان، فعالیت می‌کنند تا زمینه ساز سفری ایمن و کم حادثه برای مسافران باشند.

درویشی با بیان اینکه 25 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ورودی‌های شهرستانهای استان برپا شد خاطر نشان کرد: در این پست‌های ایمنی 400 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به برنامه در هفته هلال احمر افزود: در این هفته با برگزاری نمایشگاه عکس، غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، مانورهای عملیاتی و تخفیف ویژه ارائه خدمات توانبخشی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از استقرار آشیانه بالگرد در فرودگاه بوشهر خبر دادو گفت: با همکاری استانداری بوشهر آشیانه موقت بالگرد هلال احمر در فرودگاه بوشهر ایجاد می‌شود.

درویشی از افتتاح 5 پروژه هلال احمر در استان خبر داد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 5 پروژه جمعیت هلال احمر شامل راه‌اندازی هلال احمر عسلویه، 2 پایگاه امدادجاده‌ای و ساختمان اداری و آموزشی دیلم افتتاح می‌شود.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها