مسابقات فوتبال‌ جام جهانی در سینما بهمن زنجان به روی پرده می‌رود

مدیر سینما بهمن زنجان با بیان اینکه امکان نمایش فوتبال در جام جهانی با مجوز از سوی مرکز امکان‌پذیر است، گفت: در حال رایزنی با مرکز برای اخذ مجوز هستیم.

مسابقات فوتبال‌ جام جهانی در سینما بهمن زنجان به روی پرده می‌رود

پرویز آزادی اظهار داشت: چندی است که نمایش فوتبال در سینماهای برخی نقاط کشور مرسوم شده است و با استقابل مردم مواجه شده است.

وی افزود: در حال رایزنی با مرکز برای اخذ مجوز نمایش فوتبال در تنها سینمای استان هستیم که امیدواریم موافقت لازم را انجام دهند.

مدیر سینما بهمن زنجان با بیان اینکه نمایش فوتبال در سینما بسیار هیجان انگیز است، تصریح کرد: البته با محدودیت مکان نیز مواجه هستیم ولی تمایل زیادی داریم همانند برخی سینماهای تهران این کار را انجام دهیم.

وی با آرزوی موفقیت برای فوتبال‌ تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: علاقه‌مندان زیادی برای تماشای فوتبال به شکل دسته‌جمعی در زنجان وجود دارد که امیدواریم این شرایط را فراهم کنیم.

آزادی در ادامه به نهادیهنه کردن فرهنگ تماشای فوتبال در سینما تاکید کرد و گفت: از آنجائیکه تماشای فوتبال همراه با هیجان است و امکان شکستدگی صندلی‌ها و ایجاد خسارت بالا است از همه مردم درخواست می‌کنیم این نوع مسائل را رعایت کنند.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها