هشدار جدید هواشناسی؛ احتمال سیل در برخی استان ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز پنجشنبه (3 خردادماه) از رگبار باران و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور خبر داد.

هشدار جدید هواشناسی؛ احتمال سیل در برخی استان ها

هواشناسی نسبت به رشد ابرهای جوششی، وقوع رگبار و رعد و برق و تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیل‌ها طی امروز و فردا ( اول و دوم خردادماه) بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب هشدار داد.

رگبار و رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی قم و اصفهان، دامنه‌های البرز در استانهای البرز، تهران و سمنان و برای فردا (۲ خرداد ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، جنوب و غرب آذربایجان شرقی، همدان، نیمه جنوبی مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، ارتفاعات کرمان وقوع رگبار و رعد و برق و تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.


از این رو توصیه می‌شود با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی همچنین احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش بادهای مخرب، برای کاهش خسارات احتمالی و حفظ ایمنی اقدامات لازم به کار گرفته شود.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مسعود
    0

    باسلام واقعا ممنون از این همه دقت وسرعت برای اراعه خبرهای مهم و دقیق باتشکر دوباره مصیبی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها