دغدغه اصلی مردم شهر بندرعباس نجات ساحل از فاضلاب است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر بندرعباس گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر بندرعباس وجود بافت فرسوده و نجات ساحل بندرعباس از فاضلاب است.

دغدغه اصلی مردم شهر بندرعباس نجات ساحل از فاضلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه آرامش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در مورد مسائل مطرح شده در نشست مشترک اعضای شورای شهر با استاندار هرمزگان بیان داشت: شهر بندرعباس نیازمند توجه جدی همه مسئولان به امر نوسازی و بهسازی در بخش بافت فرسوده است و حدود 43درصد از بافت شهر بندرعباس را بافتهای فرسوده تشکیل می دهد که با همکاری همه دستگاههای مربوطه باید این معضل حل شود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ورود فاضلاب به ساحل بعنوان یک معضل در شهر است و باید تدابیری اندیشیده شود تا شاهد کاهش آلودگی در ساحل شهر بندرعباس باشیم و شهروندان بتوانند به راحتی از ساحل استفاده کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: در شهر بندرعباس نیاز به یک اتاق فکر داریم تا قبل از انجام هر پروژه ای توسط کارشناسان مطالعات پروژه فوق صورت گیرد و از هدر رفت هزینه ها جلوگیری شود.

آرامش گفت: برای حل مشکلات شهر بندرعباس باید تمامی سازمانها و نهادها با هم همکاری داشته باشند و شهرداری به تنهایی نمی تواند جهت حل مشکلات شهر اقدام مؤثری انجام دهد.

وی به تعیین تکلیف بازار ماهی فروشان اشاره کرد و گفت: بایستی سریعتر تکلیف بازار ماهی فروشان مشخص شود چرا که خریداران غرفه ها نگران آینده هستند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها