افشای رابطه نویسنده معروف با دختر 19 ساله

دختری ایتالیایی با نام آدریانا ایوانسیج آخرین الهام‌بخش ارنست همینگویی بوده است.

افشای رابطه نویسنده معروف با دختر 19 ساله

کتاب جدید آندریا دی روبیلانت، نویسنده ایتالیایی با نام "پاییز در ونیز: ارنست همینگوی و آخرین الهام بخشش"، برای اولین بار از رابطه این نویسنده مشهور با دختری 19 ساله با نام آدریانا ایوانسیج پرده برداشته است.

در این کتاب آمده که همینگوی در سال 1948 با آدریانا آشنا شده است؛ زمانی که آدریانا 19 سال داشت. همچنین در کتاب گفته شده که آدریانا تأثیر شگرفی روی آثار همینگوی گذاشته است.

فارس در همین رابطه به نقل از گاردین نوشت: همینگوی زمانی که با آدریانا آشنا شد، متاهل بود و آشنایی آنها بیش از 8 سال طول کشید. همینگوی در مورد این آشنایی می‌گوید: اولین دیدار من با آدریانا مانند رعد و برقی شدید در آسمان تاریک بود.

آدریانا در نامه‌ای به تاریخ 1956 به همینگوِی گفته بود که مردی که او آرزو دارد با او ازدواج کند،"نمی‌خواهد من دیگر برای تو نامه بنویسم و نمی‌خواهد که تو هم دیگر برای من نامه بنویسی". ایوانچیچ زیر آن واژه‌ها خط کشیده بود...[آن مرا] آزار می‌دهد...و همیشه مرا غمگین خواهد ساخت...هر راهی را امتحان کردم (میدانی که چقدر تو را دوست می‌دارم). هیچ اشک و هیچ واژه‌ای نمی‌تواند نظرش را عوض کند...هرگز فکر نمی‌کردم بین من و تو به خداحافظی برسد"..

ارنِست میلر هِمینگوی، زاده 21 ژوئیه 1899 درگذشت 2 ژوئیه 196 از نویسندگان برجسته معاصر آمریکا و برنده جایزه نوبل ادبیات است. "وداع با اسلحه" و "پیرمرد و دریا" نه تنها از معروف‌ترین آثار همینگوِی که از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آثار ادبیات معاصر جهان به‌شمار می‌روند. همینگوی همچنین دارنده جایزه ادبی پولیتزر و جوایز متعدد و معتبر ادبی دیگر نیز هست.

منبع: ایران آرت

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها