فیلم لحظه قتل جنجالی حسین توسط وحید مرادی

فیلم دوربین مداربسته ساختمانی که جنایت خونین وحید مرادی رخ داده صحنه های ورود و خروج قاتل و قربانی جنایت را ثبت کرده است.

فیلم لحظه قتل جنجالی حسین توسط وحید مرادی

وحید مرادی شامگاه چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه امسال به خانه یکی ازدوستانش در خیابان ولنجک رفت اما پس از دقایقی بین او و دوستش حسین درگیری خونینی رخ داد که در این درگیری حسین و 2 دوست دیگرش هدف ضربات چاقو قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، حسین در این درگیری با ضربات چاقو وحید مرادی به کام مرگ فرو رفت و 2 دوستش راهی بیمارستان شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی برای دستگیری این شرور سرشناس وارد عمل شدند.

وحید مرادی پس از درگیری خونین به سمت شهرهای مرزی غرب کشور رفته و قصد داشت از کشور خارج شود.

همین سرنخ کافی بود تا ردیابی های اطلاعاتی پلیس آغاز شود و ساعت 8 صبح جمعه 28 اردیبهشت ماه وحید مرادی در نزدیکی مرز بازرگان در شهرستان ماکو دستگیر شد.

بررسی فیلم دوربین مداربسته ساختمانی که در آن جنایت خونین رخ داده همه صحنه های ورود و خروج وحید مرادی و حسین را ثبت کرده است.

وحید مرادی ساعت 13:35 دقیقه چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه با خودروی پراید به جلوی در خانه حسین می رود و حسین نیز که به استقبال وحید رفته بود پس از پرداخت کرایه آژانس خودروی وحید همراه او وارد ساختمان می شود.

همانطور که در فیلم مشاهده می شود وحید و حسین خیلی صمیمی و با خنده وارد ساختمان می شوند اما پس از گذشت 4 ساعت دوربین راهرو ساختمان صحنه عجیبی را نشان می دهد.

در آسانسور ساختمان باز شده و حسین همراه 2 تن از دوستانش که غرق خون است از اتاقک آسانسور خارج شده و به سمت جلو در خانه می روند، در این لحظه یکی از دوستان حسین به سرعت خود را سوار بر خودروی لکسوس رسانده و پس از سوار شدن بر آن به کمک حسین که غرق خون است می رساند و حسین همراه دو تن از دوستانش راهی بیمارستان می شوند.

یکی از دوستان حسین پس از رفتن وی وارد ساختمان می شود که در این صحنه وحید مرادی همراه یک مرد قوی هیکل دیگر از آسانسور پیاده می شوند و این در حالی بود که وحید یک دست چاقو داشت و با دست دیگر عصایش را گرفته بود.

وحید وقتی به نزدیکی در می رسد دوست حسین را که در حال ورود به ساختمان بود هدف چاقو قرار می دهد و سپس با میانجیگری همراهش از ساختمان خارج می شود.

منبع: رکنا

719

حجم ویدیو: 9.49M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها