واکنش آموزش و پرورش به تنبیه دختر بیمار:

ضرب و شتمی در کار نبود/ از دانش‌آموز و مادرش به دلیل برخورد غیرمتعارف مدیر عذرخواهی شد

ضرب و شتمی در کار نبود/ از دانش‌آموز و مادرش به دلیل برخورد غیرمتعارف مدیر عذرخواهی شد

خمیسی گفت: امروز در خدمت این مادر و دانش آموز بودم، دختری شیرین زبان و باهوش، از او و مادرش به خاطر عدم توجه مدیر و بی تدبیری اش عذرخواهی کرده و به رسم خیرخواهی هدیه ای تقدیم آن شد.از سوی دیگر و به دلیل شرایط جسمی دختر دانش‌آموز از والدین خواسته شد ضمن پیگیری مشکل حرکتی او، اینجانب تا بهبودی این دختر خوبمان در همه مراحل در کنار خانواده محترمشان خواهم بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز اظهار کرد: هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته و لیکن همان برخورد غیرمتعارف مدیر مدرسه مورد بازخواست قرار داده شد.

وی همچنین وعده داد از محل درآمد شخصی خود هزینه‌ تهیه‌ کفش مخصوص مبتلایان به این بیماری را فراهم کند و علاوه بر این در زمینه‌ تهیه‌ هزینه‌ جراحی لازم برای درمان این بیماری تمام توان خود را به کار ببرد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیده راحیل الجلالی الهاشمی
    0

    یک عده عقده ای روانپریش توی آموزش و پرورش ایران برای نابودی این مردم مأمور هستن، اگه راست می گین فیلمی که از این دختر. دلجویی کردید و دستور جراحی پاهای اون رو و هزینه درمان رو که آموزش و پرورش تقبل کرده رو بزارین فقط دروغ میگید ،این حرفها درحد ادعای واهیه ،سند و مدرک دال بر صحت اقوالتون رو کنید.لطفا از درج اخباری که صحت و سقم اون معلوم نشده خودداری فرمایید وبه این شکل ظلم رو پوشش ندید که با اینکار شما هم با نادیده گرفتن حق و حقیقت در این مورد تبهکارید....آن کس که نمیداند بیشعور است ولی آنکس که میداند و انکار میکند تبهکار.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها