محموله ۲ میلیاردی قاچاق در شاهرود کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شاهرود از کشف محموله دومیلیاردی قاچاق روغن هیدرولیک هواپیما در شاهرود خبر داد.

محموله ۲ میلیاردی قاچاق در شاهرود کشف شد

سرهنگ سید مجتبی اشرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی است و در این بخش مأموران پلیس شاهرود به‌شدت با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی در حوزه کشفیات قاچاق کالا در شاهرود خبر داد و افزود: در راستای اجرای این طرح ناوگان‌های حمل‌ونقل باری در اولویت نخست عملیات بازرسی و گشت زنی‌ها قرار دارد.

فرمانده انتظامی شاهرود خاطرنشان کرد: یک دستگاه کامیون دریکی از عملیات ایست و بازرسی ایستگاه شهید نوری شاهرود متوقف شد که یک هزار و 416 لیتر روغن هیدرولیک هواپیما خارج از شبکه توزیع از آن کشف‌شده است.

وی گفت: این محموله مدارک و اسناد قانونی و مورد تأیید گمرک را نداشت به همین سبب مأموران پلیس نسبت به قاچاق بودن آن مطمئن شدند.

اشرفی با اشاره به اینکه این کامیون از مشهد به مقصد پایتخت در حال حرکت بود تصریح کرد: در بازرسی مأموران پلیس ارزش ریالی این محموله قاچاقی بیش از 2 میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

وی ابراز داشت: مأموران پلیس برای شناسایی سایر هم‌دستان این عملیات قاچاق در حال تحقیق و بررسی هستند و پرونده متهم این پرونده پس از تکمیل بازجویی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها