عرضه‌ Metro Exodus تا سال ۲۰۱۹ به عقب افتاد

شرکت بازی‌سازی THQ Nordic، تهیه کننده‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مترو»، خبر از تاخیر در عرضه‌ی بازی Metro Exodus داده است.

عرضه‌ Metro Exodus تا سال ۲۰۱۹ به عقب افتاد

در حالی که قرار بود بازی Metro Exodus در پاییز سال جاری، یعنی فصل آخر سال ۲۰۱۸ عرضه شود، عرضه‌ی این بازی به سال ۲۰۱۹ موکول شده است.

عنوان Metro Exodus در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.
البته ظاهرا این تاخیر، بیشتر از چند ماه نخواهد بود. شرکت THQ Nordic در جلسه‌ی اخیری که برای اعلام آمار و ارقام اقتصادی برای سهام‌داران خود برگزار کرده بود، از تاخیر در عرضه‌ی Metro Exodus گفت. طبق گفته‌ی این شرکت، این بازی در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

بازی Metro Exodus قرار است توسط شرکت Deep Silver منتشر شود. شرکت Deep Silver متعلق به شرکت Koch Media است و این شرکت، چند ماه گذشته توسط THQ Nordic خریداری شد.

شرکت THQ Nordic هم‌چنین خبر داده است که دو نقش‌آفرینی جدید Wasteland 3 و The Bard's Tale 4 که توسط استودیوی بازی‌سازی InXile Entertainment ساخته می‌شود را منتشر خواهد کرد.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های مترو سال گذشته و در کنفرانس E3 مایکروسافت رونمایی شد. بازی Metro Exodus دقیقا پس از اتفاقات قسمت قبل یعنی Metro: Last Light اتفاق می‌افتد. این بازی قرار است نقشه‌ای بارها بزرگتر از دو قسمت قبلی داشته باشد و هم‌چنین همانطور که انتظار داریم، یکی از بهترین گرافیک‌های ممکن را در مقابل‌مان بگذارد.

زمان زیادی تا شروع بزرگترین رویداد بازی سال یعنی نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است. با اینکه بازی تاخیر خورده، ولی اصلا بعید نیست در کنفرانس مایکروسافت تریلر تازه‌ای از Metro Exodus ببینیم.

منبع: دیجی کالا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها