قهرمانان رقابت های فریزبی همدان شناخته شدند

قهرمانان رقابت های فریزبی جام رمضان همدان روز یکشنبه با برگزاری یک دوره مسابقه در این شهر شناخته شدند.

قهرمانان رقابت های فریزبی همدان شناخته شدند

دبیر هیات ورزش های همگانی همدان در این باره افزود: در این رقابت ها که در مواد مختلف برگزار شد، 60 ورزشکار حضور داشتند.
عباس سعیدیان اظهار داشت: در این رقابت ها و در رشته دقت (Accuracy)، شاهین باقری با 12 پرتاب اول شد، علی درخشان پناه با 11 و پوریا جان آفرینی با 8 پرتاب به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: در آیتم مسافت (Distance)، علی درخشان پناه با پرتاب 66 متر و 40 سانتی متر اول شد، پوریا جان آفرینی با پرتاب 54 متر و 94 سانتی متر عنوان دوم را کسب کرد و شاهین باقری با پرتاب 51 متر و 80 سانتی متر در جای سوم ایستاد.
سعیدیان بیان کرد: در رقابت های آیتم MTA نیز شاهین باقری با 6 ثانیه و 12 صدم ثانیه قهرمان شد، پوریا جان آفرینی با 5 ثانیه و 66 صدم ثانیه دوم شد و رضا خانی با 5 ثانیه و 41 صدم ثانیه در جای سوم قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در آیتم TRC ، سهیل باقری با 32 متر و 10 سانتی متر اول شد، پوریا جان آفرینی با 29 متر در جایگاه دوم ایستاد و علی درخشان پناه با 27 متر و 10 سانتی متر عنوان سوم را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع این رقابت ها نیز پوریا جان آفرینی با 40 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، شاهین باقری با 26 امتیاز دوم شد و علی درخشان پناه با 24 امتیاز برسکوی سوم قرار گرفت.
وی یادآور شد: مهدی فریدی سرپرست داوری و اجرایی این رقابت ها را برعهده داشت ضمن اینکه خانم فاطمه اکبری ، فهیمه انصاری و احمد محمدی کادر داوری این مسابقات بودند.
فریزبی یک بشقاب لبه دار پلاستیکی با ضخامت 2.5 سانتی متر و قطر 27 سانتی متر است.
تمرین رشته فریزبی به طور رسمی، از ابتدای آذرماه سال 1390 در همدان آغاز شد و هم اکنون حدود یکصد نفر در این ورزش فعالیت دارند.
این رشته ورزشی دارای رقابت های جهانی بوده و هم اکنون دارای ماده های فریزبی آلتیمیت، فریزبی گلف، حرکات نمایشی انفرادی با فریزبی است.

منبع:ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها