رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک صبحگاهی تهران کم حجم وعصرگاهی پرحجم شده است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کم حجم شدن ترافیک صبحگاهی و پرحجم شدن ترافیک عصرگاهی خیابان ها و بزرگراه های تهران بزرگ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

ترافیک صبحگاهی تهران کم حجم وعصرگاهی پرحجم شده است

سردار محمد رضا مهماندار روز یکشنبه با بیان اینکه کم حجم شدن ترافیک صبحگاهی بخاطر تغییر ساعت کاری برخی مشاغل در این ماه هنگام صبح است افزود: آغاز فصل امتحانات مدارس و دانشگاه ها و تعطیلی پیش از آن نیز از دیگر دلایل کاهش ترافیک صبحگاهی تهران است.
وی ادامه داد: ترافیک عصرگاهی بخاطر تمایل شهروندان به حضور به موقع در منازل در هنگام افطار از دلایل پرحجم شدن ترافیک عصرگاهی است.
مهماندار با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که در خیابان‌های مرکزی شهر تهران از جمله میدان امام خمینی(ره)، فردوسی، مولوی، ولیعصر، کارگر، انقلاب و مناطق پرتردد دیگر حجم ترافیک در ساعات منتهی به اذان مغرب افزایش یابد، از شهروندان خواست که زمان سفر خود را مدیریت کنند و تا حد امکان آن را به ساعات پایانی منتهی به اذان مغرب موکول نکنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حال روزه داران عزیز و نیز روان سازی و تسهیل ترافیک در سطح شهر تصمیم بر آن شد که در ایام ماه مبارک رمضان طرح ترافیک و زوج و فرد یک ساعت زودتر به پایان برسد.
مهماندار ادامه داد: طرح های ترافیک و زوج و فرد در ماه مبارک رمضان همچنان ساعت 6 و 30 آغاز و فقط در ایام ماه مبارک رمضان به جای ساعت 19 در ساعت 18 به پایان می رسد.

منبع:ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها