کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در دشتستان پلمب شد

یک کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در دشتستان توسط مقام قضایی و شبکه بهداشت و درمان پلمب و ۴۰۰ کیلوگرم زولبیا و بامیه معدوم شد.

کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در دشتستان پلمب شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با تاکید بر رعایت بهداشت در تولید مواد غذایی اظهار داشت: یکی از مواد غذایی که در ماه مبارک رمضان مشتریان زیادی دارد زولبیا و بامیه است که باید رعایت بهداشت در آن مورد توجه قرار بگیرد.

ماریا خویش دوست با تاکید بر مقابله با سوء استفاده کنندگان گفت: هرساله با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای محصولاتی همچون زولبیا و بامیه, افراد سودجو اقدام به تولید و عرضه اینگونه محصولات در مراکز غیرمجاز و شرایط غیربهداشتی می‌کنند.

وی از پلمب کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در دشتستان خبرداد و بیان کرد: با پیگیری بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و با جلب اجازه مقام قضایی, یکی از کارگاه‌های غیرمجاز در دشتستان کشف و افزون بر 400 کیلوگرم زولبیا و بامیه معدوم شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان در همین راستا اظهار کرد: این زولبیا و بامیه‌ها که در شرایط بسیار غیربهداشتی و با استفاده از روغن چند بار مصرف‌شده و رنگ‌های غیرمجاز و توسط کارگران فاقد کارت تندرستی تهیه‌شده بود، با تنظیم صورت‌جلسه معدوم و پرونده متخلف به دادگاه ارسال شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز عنوان کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و خانواده، از مراکز دارای تأییدیه شبکه بهداشت و درمان خرید کرده و از خریدن زولبیا و بامیه از مراکز غیرمجاز و دست‌فروشان مواد غذایی خودداری کنند.

سیده فاطمه حسینی از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات بهداشتی ازجمله تولید در مراکز غیرمجاز را با تلفن گویای 190 گزارش کنند.
منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها