چیزهای جالبی که فرم لبخند شما از درون تان فاش می کند!

به نظرتان چه مواردی از روی فرم لبخند شما فاش می شود؟ آیا می دانید فرم لبخند شما شخصیت شما را لو می دهد؟ چیزهایی بسیار جالبی وجود دارد که با فرم لبخند شما مشخص می شود.

چیزهای جالبی که فرم لبخند شما از درون تان فاش می کند!

محققان توضیح میدهند که لبخند شما درباره شخصیت شما چه حقایقی میگوید ،آیا شما تا به حال احساس کرده‌اید، زمانی که کسی، شما عاشق او هستید (چه کودکی یا شریک و یا یک دوست صمیمی )، لبخند میزند گویی قند در دل و قلبتان آب می شود چرا که دیدن لبخند آن ها یک چشم انداز زیبا است ولی این تنها بخش حالت دوست داشتنی چهره نیست آیا می دانید که، با لبخندمان ، برخی از شخصیتمان را نمایش می دهیم؟ به طوری که لبخند زدن به زندگی شما کمک می کند. این لبخند ساده، صادقانه و صریح، راهی برای جذب همه نوع توجه می باشد.
لبخند قدرتمند است پس اجازه بدهید کمی درباره آنچه لبخند شما ،در مورد شما نشان میدهد صحبت کنیم.


برون گرا هستید یا درون گرا
افرادی که برون گرا هستند معمولا تمایل دارند که گسترده تر لبخند بزنند و لبخندی با دهان گشوده تر دارند اما افراد درون گرا و خجالتی تر متمایلند که لبخند جمع تر و کوچک تری بزنند، آنها راحت ترند لبخندشان را کمی برای خودشان نگه دارند. زمان هایی وجود دارد که ممکن است نیاز هست کمی بیشتر برون گرا باشید (مثلا در رویداد کاری یا مصاحبه) این زمانی است که یک لبخند درخشان می تواند و شگفتی ایجاد می کند.
پاملا مک کلین، رئیس سابق آکادمی فیزیولوژی آمریکا می گوید:"وقتی کسی لبخند بزند، نشان می دهد که مایل هست بخشی از شخصیت خود را افشا کند."

موفقیت در روابط
بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله( انگیزه و احساس )، اینکه چطور یک فرد در عکس های قدیمی لبخند می زند، پیش بینی خوبی از موفقیت وی در روابط آینده می دهد، در یک آزمایش محققین عکسهای سالیانه در کالجی را بررسی کردند و شدت لبخندشان را از 1 تا 10 ارزشیابی کردند. "هیچکدام از افرادی که لبخندشان جز 10 درصد بالایی قرار گرفته بود، طلاق نگرفته بودند.
در حالی که تقریبا یک چهارم کسانی که نمره ای بین 10 درصد پایینی را داشتند طلاق گرفته بودند و زندگی مشترکشان پایان یافته بود. "
محققان این فرضیه را با آزمایش دوم دیگری نیز انجام دادند ، بدین صورت که در آن افراد بالای 65 سال، عکس هایی از دوران کودکی خود را ارائه می دادند پس از ارزیابی لبخند آنها و نمره به لبخند هر یک، تنها 11 درصد از " خوشروها و متبسمین"طلاق گرفته بودند. "اخمو ها " 20 درصد بیشتر طلاق گرفته بودند.

باروری و سلامت عمومی
مطالعات بسیاری نشان می دهد که یک لبخند سالم می تواند سلامت کلی را تحت تاثیر قرار دهد ، همچنین ممکن است یک همبستگی بین لبخند و باروری وجود داشته باشد در حالی که این تحقیق براساس حدسیات است، مطالعات در واقع نشان داده اند که بهداشت دهان با نتایج سلامتی همراه است. در یک مطالعه که سال 2009 منتشر شده در مجله زنان و زایمان، "بیماری لثه با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، بیماری های تنفسی و بیماری های کلیوی مرتبط است." محققان دریافته اند که این یافته مربوط به اثر بیماری لثه بر سطح التهاب و عفونت است.

ا عتماد به نفس
لیلی ت. گارسیا، رئیس قبلی کالج آمریکایی پروستودونت ها می گوید:"لبخند، اعتماد به نفس و حرفه ای بودن را به ارمغان می آورد."
به این ترتیب، افرادی که دارای لبخند وسیع هستند معمولا قابل اعتماد، اتکا و انعطاف پذیر هستند - همچنین دارای توانایی «بهتر حل کردن چالش ها نسبت به کسانی هستند که لبخند نمیزنند»دارند. در یک مطالعه، محققان از افراد تصادفی درخواست دیدن تصاویر متعدد کالج بانوان کردند ، اشخاص اعلام کردندکه کسانی که در عکس های خود لبخند زده اند به نظر می رسد که خوش بینانه تر و تواناتر از باقی زنان باشند.

سطوح اضطراب
اضطراب اجتماعی به عنوان "ترس از تعامل با دیگران است که در نتیجه خودآگاهی، احساسات منفی قضاوت و (ارزیابی) توسط سایرین را در افراد ایجاد میکند" تعریف می شود ، در این حالت، لبخند واقعی زدن بسیار سخت است. افراد ذاتا این عدم وجود لبخند را با اضطراب و ناامنی پیوند می دهند (آه کشیدن همانطور که میگویند "درک واقعیت است") . با این حال، منصفانه است که بگوییم افراد با لبخند بیشتر تر، شاید کمتر از دیگران مضطرب باشند.

خوشحالی
پل اکتمن، دکترای روانشناس، که بیانات و احساسات چهره را مطالعه می کند، "عضلات چهره خود مطالعه میکند تا عبارات خاصی را بیان کنند."او علیرغم باور قلبی، متوجه شد که به شدت از احساسات چهره ای که تقلید می کند ، کاملا تاثیر می پذیرد . وی زمانی که لبخند می زد - با بالا بردن گونه ها، باز کردن لب هایش و حرکت دادن گوشه های دهانش به سمت بالا -احساس خوشحالی بیشتری می کند . اکمن و تیم تحقیقاتی او از تصاویر مغزی دانش آموزان کالج در حالی که لبخند می زنند، برای تست فرضیه های خود که ایجاد لبخند جعلی و ساختگی باعث احساسات شاد می کند، استفاده کرد.
مورد جالب این بود که صرفنظر از این که موضوعِ لبخند هدفمند یا تصادفی بود ، فعالیت درون مغز تقریبا یکسان بود ، تست اکتمن می تواند به ما در مورد قدرت لبخند بیاموزد در حقیقت، اگر شما فقط یک نکته از این مقاله بخواهید که یادبگیرید ، این توانایی است که شما با لبخند زدن شادتر می شوید. همچنین مفید است، بدانید که لبخند شما می تواند منافعی بیشتر از حالت حس مثبت ایجاد کند ؛ دیگران شما را به عنوان فردی روشنفکر، دوستانه و صمیمی، انعطاف پذیر، با اعتماد به نفس و موفق می بینند.
منبع: نمناک

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها