انصراف تیم هندبال نفت و گاز گچساران از حضور در جام باشگاه‌های آسیا

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال مردان  نفت و گاز گچساران که جواز حضور درمسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده بود از حضور در رقابت‌های جام هندبال مردان باشگاه‌های آسیا انصراف داد.

انصراف تیم هندبال نفت و گاز گچساران از حضور در جام باشگاه‌های آسیا

مجید راستی پور در جمع خبرنگاران افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران توانسته بود جواز ورود به مسابقات جام باشگاه های آسیا را کسب کند.

وی بیان کرد: تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را کسب کرده بود از حضور در رقابت‌های جام هندبال مردان باشگاه‌های آسیا انصراف داد.

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران به دلیل مشکلات مالی پس از هماهنگی با مدیرعامل این باشگاه فرهنگی ورزشی از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا انصراف داده است.

راستی پور عنوان کرد: با توجه به اعلام انصراف تیم هندبال نفت و گاز گچساران، تیم دوم و سوم می‌توانند برای اعزام به اردن اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرده که قصد دارد در این دیدارها شرکت کند.

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: تیم نفت و گاز گچساران نخستین نماینده تاریخ ایران است که ۲ ساله پیش در جام باشگاه‌های هندبال جهان شرکت کرد و مقام چهارم رقابت‌های آن سال را کسب کرد.

تیم نفت و گاز گچساران در فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور شد و برای دومین سال پیاپی به رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.
منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها