کشف و معدوم‌سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در شهرستان دماوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد و ۵ هزار قلم مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان دماوند خبر داد.

کشف و معدوم‌سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در شهرستان دماوند

سعید آسیایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و معدوم‌سازی حجم زیادی مواد قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: بیش از 5 هزار قلم مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی قاچاق و 4 تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در سوپر مارکت‌ها، عطاری‌ها و رستوران‌ها کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: این مواد که از حدود 6 تا 7 ماه گذشته تاکنون کشف و نگهداری شده، امروز معدوم‌سازی شد و بازرسی و نظارت‌های ما با توجه به وظیفه ذاتی و حساسیت‌هایی که نسبت به حوزه بهداشت و درمان مردم وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تأکید کرد: از همشهریان و هموطنان تقاضا داریم در خرید مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی حساسیت لازم را داشته باشند و با سلامت خود بازی نکند، زیرا بسیاری از این وسایل از برندهایی استفاده می‌کنند که پروانه بهداشتی دارند اما تاریخ مصرف ندارند؛ از این‌رو باید به ویژه داروها را با مشورت پزشک و از داروخانه‌های مجاز خریداری کرد.
منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها