بی‌دردی و سیاه‌نمایی عدالت‌خواهی را ذبح می‌کند/ کشور نیازمند جنبش طرح مساله است

جامعه امروز ما نیازمند جنبش طرح مساله است، برای رسیدن به این جنبش باید تعریف درستی از مساله داشته باشیم و سپس برای حل آن نیز ایجابی و سلبی حرکت کنیم.

بی‌دردی و سیاه‌نمایی عدالت‌خواهی را ذبح می‌کند/ کشور نیازمند جنبش طرح مساله است

وحید جلیلی مدیر مرکز مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: طرح مشکلات، انتقادات و معضلات موجود نباید ما را از دستاوردها و کامیابی‌ها غافل کند، ایجاد تردید در کارآمدی انقلاب و دستاوردهای بزرگی که بسیاری برای داشتنش غبطه می‌خورند اتفاق نامبارکی است که بعضا به دلیل سیاه‌نمایی و بزرگ کردن برخی انتقادات کوچک رخ می‌دهد.

جریان تخدیر و بی‌دردی از یک سو و جریان یاس‌افکنی و سیاه‌نمایی از سویی دیگر دو لبه قیچی هستند که با کمک یکدیگر مانع از طرح مسائل مهم انقلاب اسلامی شده و مردم و جامعه را یا به سمت بی‌خیالی برده و یا با بی‌اعتماد‌سازی یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کرده‌اند.

یقین داشته باشید هر گاه مساله کوچک و پیش پا افتاده‌ای در رسانه‌ها و فضای عمومی جامعه به یک مساله مهم و سطح بالا تبدیل شد این جریان قصد دارد مساله مهم و اساسی را در پس پرده این اتفاق ذبح کند.

طرح مساله به نحوه صحیح یعنی باید خطاها، خیانت‌ها، کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها را در کنار توفیقات، دستاوردها، موفقیت‌ها، ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و توانمندی‌ها دید و برای بر طرف کردن دسته نخست به کمک توفیقات راه حل پیدا کرد.

منبع: عمارفیلم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها