آتش سوزی یک ساختمان 5 طبقه در تهران 20 نجات یافته داشت + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در قسمت زیرزمین یک ساختمان مسکونی- اداری 5 طبقه خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 20 نفر از ساکنان این ساختمان به سلامت از محل حادثه خارج شدند.

آتش سوزی یک ساختمان 5 طبقه در تهران 20 نجات یافته داشت + عکس

سید جلال ملکی افزود: ساعت 16 و 4 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان 5 طبقه در خیابان ملت نرسیده به خیابان جمهوری به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشان ی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک ساختمان 5 طبقه که کاربری مسکونی و اداری داشت در قسمت منهای یک که قسمت موتورخانه بود انبارهای کوچک و بزرگ مخصوص نگهداری لوازم یدکی خودرو ایجاد شده بود که همزمان با عملیات جوشکاری و برشکاری قسمت موتورخانه دچار آتش سوزی شد و آتش به یکی از این انبارها به وسعت 50 متر سرایت کرد.
ملکی ادامه داد: دود بسیار غلیظی به بیرون و طبقات سرایت کرده بود که گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش و گروهی دیگر با استفاده از دستگاههای تنفسی وارد طبقات ساختمان شدند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان آتش خاموش شد و آتش نشانان موفق شدند 20 زن و مرد که در طبقات این ساختمان 5 طبقه گرفتار شده بودند را نجات دهند که 2 خانم دچار دود گرفتگی شد که تکنسین های اورژانس در محل این 2 فرد را درمان کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها