در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی

شهرداری سمنان با 6 گل هم‌نام چابهاری خود را بدرقه کرد/ غوغای هواداران؛ پیروزی یوزان کویر

سخنگوی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: شهرداری سمنان با 6 گل هم‌نام چابهاری خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی با شکست بدرقه کرد.

شهرداری سمنان با 6 گل هم‌نام چابهاری خود را بدرقه کرد/ غوغای هواداران؛ پیروزی یوزان کویر

سیدآرش رئوفی در جریان پیروزی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان برابر تیم شهرداری چابهار اظهار کرد: تیم شهرداری سمنان موفق شد با نتیجه 6 بر پنج هم‌نام چابهاری خود را در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی شکست دهد.

سخنگوی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه شهرداری در این دیدار به لحاظ تکنیک فردی و تاکتیک تیمی شرایط بهتری داشت، تصریح کرد: دو بازیکن جدید به نام‌های حمیدرضا زنگنه، بازیکن سابق تیم شهرداری تبریز و مرتضی برای به تیم اضافه شدند.

رئوفی با بیان اینکه محمدعلی صادقی هم شرایط بسیار خوبی داشت، اضافه کرد: این بازیکن با زدن سه گل به دوران خوب گذشته خود بازگشت.

وی با تأکید بر اینکه همچنان تیم شهرداری سمنان به لحاظ جسمانی و وضع بدنی بازیکنان شرایط خوبی ندارد، اظهار کرد: نسبت به بازی اول شرایط خیلی بهتر بود و کاستی‌ها برای دیدار پنجم خرداد، با تیم ملوان بندر گز برطرف می‌شود.

غوغای هواداران؛ پیروزی شهرداری سمنان

شهرداری چابهار در دومین رقابت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برابر تیم شهرداری سمنان تن به شکست داد.

تیم شهرداری سمنان توانست حریف خود را در خانه خود از پای درآورد و پیروز میدان شود.

در دومین رقابت لیگ برتر فوتبال ساحلی حمیدرضا زنگنه و مرتضی براتی از بازیکنانی بودند که به تیم شهرداری سمنان ملحق شدند و شهرداری سمنان از همان ابتدا به دنبال جبران شکست بازی اول بود ولی در غافلگیری محض و حضور یک دروازه‌بان بسیار خوب در دروازه چابهار پنج بار دروازه شهرداری سمنان باز شد و وقت اول با حساب پنج بر دو به نفع میهمان به پایان رسید.

در وقت دوم با حضور دروازه‌بان تازه‌نفس سامان اخلاقی در درون دروازه شهرداری سمنان شرایط بهتری برای تیم مهیا شد که در پایان تیم شهرداری سمنان توانست با حساب 6 بر پنج تیم حریف را شکست دهد.

گل‌های این بازی را محمدعلی صادقی (سه گل)، اسحاق مطهری نژاد، حمیدرضا زنگنه و مهران مرشدی زاده به ثمر رساندند.

شهرداری سمنان تاکنون با یک برد و یک باخت و با هشت گل زده و با کسب سه امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار دارد.

شهرداری سمنان در دومین رقابت لیگ برتر فوتبال ساحلی با ترکیب محمد خوش‌اقبال، سامان اخلاقی، مرتضی براتی، حمیدرضا زنگنه، علی حامدی، اسحاق مطهری نژاد، علیرضا جوادی پور، محمدعلی صادقی، میلاد عرب پور و مهران مرشدی زاده وارد زمین شدند.

حضور و حمایت‌های تماشاگران شهر اخلاق در دومین رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال ساحلی در زمین فوتبال ساحلی سیمرغ نقش مهمی، در افزایش روحیه بازیکنان و تغییر نتیجه بازی ایجاد کرد.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها