سرباز وظیفه‌شناس کیف حاوی پول و مدارک را به صاحبش رساند

فرمانده یگان ویژه استان ایلام از تحویل کیف حاوی ۳۵۰ میلیون ریال وجه نقد،کارت های بانکی،مدارک شناسی،چک و پاسپورت به شهروند قمی توسط یکی از سربازان این یگان خبر داد.

سرباز وظیفه‌شناس کیف حاوی پول و مدارک را به صاحبش رساند

سرهنگ "محمد علیزمانی"اظهار داشت: یکی از سربازان وظیفه شناس یگان ویژه استان ایلام هنگام مراجعه به عابر بانک یک عددکیف حاوی350 میلیون ریال وجه نقد،کارت های بانکی،مدارک شناسی،چک و پاسپورت را کشف کرد.

وی افزود:دربررسی به عمل آمده ار محتویات داخل کیف با شماره تلفنی که در داخل کیف بود با صاحب آن که خود را صبا هیوری زاده 45ساله،ساکن قم معرفی و مسافر بود تماس گرفته شد که برای بررسی موضوع ودریافت اموال به یگان ویژه دعوت و پس از بررسی دقیق صحت مشخصات،کیف پول وکلیه مدارک پس از تنظیم صورت جلسه تحویلش گردید.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی نسبت به سایر سازمان ها بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف مردم دارد، خاطرنشان کرد: یگان ویژه از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده می کند و خدمت به مردم افتخار بزرگ و رسالت مهم پلیس است.

درادامه "صبا هیوری زاده" صاحب کیف پول با ابرازخرسندی ازصحت عمل کارکنان ویژه درایجاد امنیت وحفظ وحراست ازامول مردم گفت:پس از مفقود شدن کیف که حاوی 350میلیون پول نقد،کارت های بانکی،مدارک شناسی،چک و پاسپورت بود،دچارسردرگمی و اضطراب شده بودم که از یگان ویژه با من تماس گرفتند و خبر پیدا شدن کیف به من ابلاغ نمودند واکنون بسیار خوشحال هستم و ازکارکنان یگان ویژه خیلی تشکر می کنم.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها