حمید بقایی برای سومین بار بیهوش شد/دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم مسئولیت جان برعهده مقامات کشور است

دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم در اطلاعیه ای مسئولیت جان و سلامتی جناب آقای بقایی برعهده مقامات کشور و به ویژه مقامات قضایی دانست.

حمید بقایی برای سومین بار بیهوش شد/دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم مسئولیت جان برعهده مقامات کشور است

دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم با صدور اطلاعیه ای در کانال تلگرامی به وضعیت حمید بقایی واکنش نشان داد، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافيه والنصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه

ملت عزیز ایران؛
سلام و درود خداوند بر شما و همه موحدان و عدالت طلبان و آزادی‌خواهان
از نحوه رفتار مقامات قضایی با جناب آقای بقایی چنین استنباط می شود که ظاهرا برخی اصرار دارند به هر ترتیب ایشان را از بین ببرند.

تاخیر آشکار در رسیدگی به درخواست اعاده دادرسی در حالی که آقای بقایی ۶۷ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد و از نظر جسمی، شرایط ایشان بسیار خطرناک شده و لحظات بسیار مهم اند، چه معنایی غیر از عمد برای آسیب رسانی به ایشان وجود دارد؟

چگونگی دستگیری اولیه، نحوه پرونده‌سازی، محاکمه غیرعلنی و خارج از نوبت و بسیار فشرده، صدور حکم ظالمانه و غیرمستند، بازداشت فوری و عجله در زندانی کردن ایشان نیز می تواند در همین راستا باشد.

در طول یک هفته اخیر، آقای بقایی سه بار از جمله شب گذشته (جمعه شب)، دچار بیهوشی شده که کادر درمانی در بهداری زندان اوین ایشان را احیا کرده اند.

مقامات قضایی حتی با مرخصی مناسب برای درمان و پیگیری حقوقی اعاده دادرسی نیز موافقت نکرده‌اند. قطعاً این ظلم نمی‌تواند پاداش فردی باشد که تمام عمرش را صادقانه و پاک دستانه ، به مردم و کشورش خدمت کرده است. بدون تردید خداوند یاور مظلومان است.

این همه در حالی است که رسانه وابسته به استعمار پیر، به صورتی آشکار دستگاه قضایی را به برخورد با دوستان دکتر احمدی‌نژاد تشویق می‌کند.

مسئولیت جان و سلامتی جناب آقای بقایی برعهده مقامات کشور و به ویژه مقامات قضایی است.

دفتر رییس دولت های نهم و دهم

منبع: کانال احمدی نژاد

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قلندر واقعی
    0

    انشاءالله آزاد میشه خودشو ناراحت نکن عجب صبری خدا دارد عجب صبری خدا دارد عجب صبری خدا دارد صبور باش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها