تکذیب اخبار مبنی بر سرقت اسناد محرمانه حقوقی ایران در لاهه

در حالیکه اخباری مبنی بر سرقت اسناد محرمانه حقوقی ایران در لاهه منتشر شده بود یک منبع آگاه در ریاست جمهوری این خبر را تکذیب کرد.

تکذیب اخبار مبنی بر سرقت اسناد محرمانه حقوقی ایران در لاهه

طبق گزارش ایسکا نیوز حدود سه شب پیش، دفتر حقوقی ریاست جمهوری کشورمان در لاهه که کلیه اسناد طبقه بندی شده محرمانه، با رویکرد حقوقی ایران در قبال اقدامات خصمانه امریکا و غرب علیه ایران در آنجا نگهداری و پیگیری می شد، مورد هجوم و دستبرد افراد ناشناس قرار گرفت و به سرقت رفته است.

در جریان این سرقت علاوه بر اسناد طبقه بندی شده، کلیه وجوه نقدی که رقم قابل توجهی بوده است و در گاوصندوق این مرکز نگهداری می شد، نیز به سرقت رفته است.

طبق این گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز برای تایید صحت یا سقم این حادثه و جزییات آن در تماسی با دفتر منافع حقوقی ایران در هلند پس از صرف زمان طولانی و عدم دریافت جواب درست در خصوص سرقت انجام ‌شده، از سوی افراد حاضر در سفارتخانه اعلام کرد که هیچ یک از افراد مسئول، حاضر به پاسخگویی درباره این اتفاق نشدند.

این اتفاق در شزایطی رخ داده که ایران در آستانه پیگیری طرح دعوای از آمریکا در خصوص پرونده سرقت 2 میلیارد دلاری و تعرض آنها به اموال جمهوری اسلامی از سوی ایالات متحده بوده است.

تکذیب سرقت اسناد محرمانه از دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری در لاهه

یک مقام آگاه در ریاست جمهوری با تکذیب این خبر، گفته: در سرقت صورت گرفته که صبح چهارشنبه ساعت ۵ رخ داد و بلافاصله پلیس در جریان آن قرار گرفت و از محل بازدید کرد، به هیچ وجه اسناد و مدرکی سرقت نشده است و سارقان تنها مقداری پول را به سرقت برده‌اند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها