طرح "ضیافت الهی" در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اجرای طرح

طرح "ضیافت الهی" در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ویژه برنامه افطاری ساده در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان اجرا و از شبکه صدا و سیمای مرکز استان هم پخش می‌شود.

وی افزود: این ویژه برنامه در شب‌های ماه مبارک رمضان همراه با برپایی سفره‌های ساده افطاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لحظاتی قبل از اذان مغرب و عشاء و حین افطار از صدا و سیمای مرکز گلستان پخش می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه پخش مستقیم افطاری ساده از 20 بقعه و 10 مسجد استان پخش می‌شود، افزود: مصاحبه با روزه‌داران و برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه به قید قرعه از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

‌سهرابی از برگزاری طرح "ضیافت الهی" در 36 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهارداشت: طرح "ضیافت الهی" یکی از برنامه‌های اوقاف است که همه ساله در امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی، پخش مستقیم برنامه سحرگاهان در یک بقعه به مدت 30 شب، پخش مستقیم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله(ع) شهر گرگان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر و برپایی نمایشگاه در 5 بقعه برای عرضه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: برپایی 18 خیمه معرفت برای پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره، حضور 35 روحانی از قم و 15 روحانی بومی در ماه رمضان امسال در بقاع متبرکه و برگزاری سلسله مباحث نمایشگاهی در 36 بقعه از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها