8دلیل خاص که چرا ثروتمند نمی شویم

8دلیل خاص که چرا ثروتمند نمی شویم

می‌دانید که اگر شغل خوبی نداشته باشید و ولخرجی کنید نمی‌توانید فردی ثروتمند باشید اما اینها تنها دلایل آن نیستند و البته که علل دیگری در این مسیر وجود دارد ، عللی متفاوت که شامل:

1.فکر میکنند که مطالعه فقط برای جوانان است

فقط یک فرد هوشمند و باهوش است که می داند که هیچ نمی داندما هر روز به منظور یادگیری چیزی جدید زندگی می کنیم در کل دانش بیشتر مساوی است با فرصت های بیشتربه خصوص در این سیر سریع توسعه و فن آوری های جدید که در دنیا می باشد.

2.لازم است که سخت کار کنید و سخت کار کنیداما این را باور ندارید:
شما می توانید بدون تعطیلات و حتی ذره ای استراحت تا آخر هفته به مدت 20سالت در روز کار کنید. اما اگر تلاش های شما ثمری نداشت و مزد کار خود را به حق نگرفتید، زمان آن است که تکتیک خود را تغییر دهید.به نتایج و زندگی و کار خود بیشتر فکر کنید. شاید وقت آن رسیده باشد که باید نگاه انتقادی بیشتری به محل کار خود داشته باشید .حتی پیشنهادات رقبا را بپذیرید.دوره های آموزشی پیشرفته ای برای واجد شرایط شدن ببینید و برای آن پول خرج کنید.

3. فکر می کنید باید تمام وقت ((بله)) بگویید

مردم موفق در بیشتر مواقع (نه) می گویند. یاد بگیرید چیزی را که دوست ندارید، نپزیرید. اگر کسانی را دوست ندارید ، نترسید ، در راستای علایق خودتان عمل کنید. یک راهبر باشید ، نه یک فرمانده.

4.ترس از اشتباه کردن در جان شماست

خطاها و اشتباهات مورد نیاز و ضروری هستند.آنها به ما می آجوزند که چه چیزی کار می کند و جواب می دهد و چه چیزی نمی دهد پس از آنها درس بگیرید.


5.در رژیم اقتصادی ثابت زندگی می کنید

این دقیقا نوعی نگرش است که فقر را ایجاد می کند اگر شما به پول خورد و کم فکر کنید نمی توانید در آن واحد به میلیون هم فکر کنید نمی توانید که از یک مقیاس به مقیاس دیگر ببرید.

6.درک و قبول اصطلاح ((همیشه حق با مشتری))

همیشه برای اینکه به مشتری بهترین خدمات ارائه شود تلاش کنید اما باور اینکه بخواهید وقت و سلامت خود را کامل صرف کنید را رها کنید که این به خود شما آسیب می زند.


7.به طور مداوم دیگران را تحت تاثیر قرار دادن

اصلی ترین چیزی که اصلا مهم نیست ، همین موضوع می باشد. بسیاری از مردم علاقمند و پر مشغله به دلیل داشتن اعتماد به نفس نیازی به این موضوع ندارند به جای این، به دنبال عکس های آنلاین و سرگذشتها و عملکرد میلیونرها و میلیاردرها باشید اکثر مردم کم درآمد، سعی می کنند که خیلی ثروتمندتر از جیزی که هستند به نظر بیایند این یک عادت معمول فقراست که به جای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار خود ، دنبال زندگی پر زرق و برق هستند.

8.امید برای رسیدن ارث مانع سخت کوشی شماست

آیا تا به حال بی خانمان شده اید؟ اگر چنین است. خبر خوبی برای شما خواهد بود. صدها نفر از این افراد، زندگی خود را تغییر داده اند حتی تبدیل به میلیونرها و میلیاردها شده اند.البته برخی افراد خوش شانس هستند که در یک خانواده ثروتمند متولد شده اند و زندگی خود را می سازند. اما اینکه بخواهی منتظر رسیدن ارث از اطرافیان باشی و بخوری و بخوابی یک راه بی پایان است.

منبع: نمناک

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها