گودبرداری در نیاوران جان چهار کارگر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته شدن چهار براثر تخریب آوار در یک کارگاه ساختمانی خبر داد.

گودبرداری در نیاوران جان چهار کارگر را گرفت


جلال ملکی رباره جزییات این حادثه آوار گفت: در ساعت ۹:۳۰ امروز یک مورد حادثه آوار در یک محل گودبرداری شده در خیابان نیاوران، بالاتر از خیابان یاسر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به همراه عوامل شهرداری به محل حادثه اعزام می‌شود، اظهار داشت: محل حادثه قطعه زمینی به وسعت ۲۵۰ تا ۳۰۰ متر بوده که به عمق پنج متر گودبرداری شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه به گفته حاضران به دلیل اینکه روز تعطیل بوده فعالیت‌های عمرانی در محل انجام نمی‌شده است، تصریح کرد: کارگران که در حال استراحت و رسیدگی به امور شخصی بودند به یکباره دیوار بخش جنوبی کارگاه به وسعت حدودی ۱۵ تا ۲۰ متر تخریب می‌شود.

ملکی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از محبوس بودن تعدادی از کارگران بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جستجو و آواربرداری و خاک‌برداری را با تجهیزات دستی و مکانیکی موجود در محل آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در دقایق اولیه دو کارگر حدود ۳۰ ساله از زیر آوار بیرون کشیده شدند، ابراز داشت: این دو کارگر تحویل عوامل اورژانس شده و از آنجا که احتمال می‌دادند افراد دیگری نیز زیر آوار باشند به کار خود ادامه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: ساعتی بعد دو کارگر دیگر از زیر آوار بیرون کشیده شده و به عوامل اورژانس تحویل شدند که متاسفانه مشخص شد هر چهار نفر همان ساعت اولیه جان خود را از دست دادند.

به گفته ملکی، محل برای تحقیق درباره علت حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی و مالکان شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها