آتش‌ سوزی ساختمان 3 طبقه در خیابان مولوی

حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه در خیابان مولوی مصدومی نداشت

آتش‌ سوزی ساختمان 3 طبقه در خیابان مولوی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اظهار کرد: ساعت 18:29 دقیقه عصر امروز( پنج شنبه) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه در خیابان مولوی، خیابان رئیس عبدالهی به سامانه آتش نشان ی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شد.
وی افزود:محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بود که طبقه هم کف و حیاط که حدود 350 متر مساحت داشت به انبار محل نگهداری انواع لوازم خانگی تبدیل شده بود و طبقات دوم و سوم آن نیز کاربری مسکونی داشت.
ملکی بیان کرد:زمانی که آتش‌نشان‌ها به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که تمام لوازمی که در طبقه اول و حیاط انبار شده بود کاملا شعله ور بودند و آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات بالایی و ساختمان‌های مجاور بود.
وی گفت: پیش از رسیدن آتش‌نشان‌ها افرادی که در طبقات بالای بودند از ساختمان خارج شده بودند و در این حادثه مورد محبوس و مصدوم شده نداشتیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد:آتش‌نشان‌ها برای سرعت کار از روی دیوار وارد ساختمان شدند و عملیات اطفای حریق را از چند نقطه شروع کردند و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند و در حال حاضر آتش‌نشان‌ها در حال لکه گیری هستند.

منبع: رکنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها