فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد

کشف 41 کیلوگرم انواع موادمخدر در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 41 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 2 عامل افیونی در سطح این شهرستان خبر داد .

کشف 41 کیلوگرم انواع موادمخدر در بهشهر

ابراهیم شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که دو قاچاقچی مواد مخدر قصد جا به جایی و فروش مواد مخدر در شهرستان بهشهر را دارند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند، متهمان را حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری در حال تردد در یکی از خیابان های شهرشناسایی کنند .

شجاعی تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی های به عمل آمده از آن 11 کیلوگرم تریاک و 30 کیلوگرم حشیش کشف شد .

وی از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، یادآورشد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه وغیره باعث به وجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

وی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغازگران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند .

شجاعی تصریح کرد:شهروندان برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

منبع:ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها