با قبول سرمربیگری سپیدرود

بازگشت دوباره نادر دست‌نشان به رشت

پس از بررسی گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود رشت توسط کمیته فنی باشگاه سپیدرود، نادر دست‌نشان به‌عنوان سرمربی تنها تیم لیگ برتری استان گیلان برگزیده شد.

بازگشت دوباره نادر دست‌نشان به رشت

ظهر امروز (پنجشنبه) پس از کش‌وقوس‌های فراوان و با بررسی گزینه‌های متعدد توسط کمیته فنی باشگاه سپیدرود رشت، نادر دست‌نشان به‌عنوان سرمربی سپیدرود رشت برگزیده شد.

درحالی‌که پیش‌ازاین از گزینه‌های مطرحی نظیر تارتار، پیوس، گل محمدی و علی نظرمحمدی به‌عنوان کاندیداهای اصلی سرمربیگری سپیدرود رشت نام‌برده می‌شد، کمیته فنی باشگاه سپیدرود رشت بر روی نادر دست‌نشان به اجماع رسیدند و به محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه مأموریت دادند تا نسبت به عقد قرارداد با دست‌نشان اقدام کند.

نادر دست‌نشان در سال 87 در تیم پگاه گیلان جایگزین دارکو درازیچ شد و موفق شد علاوه بر حفظ این تیم در لیگ برتر، به فینال جام حذفی صعود کند و در فینال مقابل استقلال تهران درمجموع دو بازی رفت‌وبرگشت شکست خورد.

دست‌نشان که در رشت از محبوبیت بالایی برخوردار است، فصل گذشته عهده‌دار سرمربیگری ملوان انزلی بود و با قرار گرفتن در مکان ششم جدول لیگ دسته اول از صعود به لیگ برتر به همراه این تیم بازماند.

وی سابقه سرمربیگری در تیم‌های مطرحی نظیر پیام مشهد، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، استیل آذین تهران، نفت تهران، نساجی مازندران و ملوان انزلی را دارد و با چهار صعود به همراه تیم‌های مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و نفت آبادان به لیگ برتر از رکوردداران صعود به این لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان لیگ برتر با سرمربیگری علیرضا امامی فر در مکان سیزدهم جدول جای گرفت تا بدین ترتیب تنها سهمیه لیگ برتری استان گیلان در فوتبال ایران حفظ شود.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها