رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

بی‌توجهی راننده وانت در محور سرخه-آرادان یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه برخورد وانت زامیاد با یک دستگاه کامیون کشنده در محور سرخه-آرادان یک کشته برجا گذاشت: گفت:بی‌توجهی راننده وانت به جلو علت این حادثه گزارش‌شده است.

بی‌توجهی راننده وانت در محور سرخه-آرادان یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه عدم توجه راننده وانت به جلو در محور۴۰ سرخه-آرادان یک کشته داشت، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۱:۴۵۵ بامداد روز گذشته به وقوع پیوست که در پی آن راننده وانت با یک دستگاه تریلی کشنده و سپس این تریلی سپس به کامیون برخورد می‌کند.

وی بابیان اینکه این حادثه منجر به فوت در دم راننده وانت شد، افزود: بی‌توجهی راننده به جلو و واژگونی عمده‌ترین تصادفات رانندگی را در محورهای استان سمنان به خود اختصاص می‌دهد که برای جلوگیری از این امر استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی توصیه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون مشکل خاصی درراه‌های مواصلاتی استان وجود ندارد، ابراز داشت: با توجه به یکنواختی و کویری بودن استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا رانندگان باید به محض احساس عدم هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت، و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی اضافه کرد: تنها محور مسدودی استان شاهرود-رامیان(اولنگ) است که از رانندگان تقاضا داریم برای سفر به شهرهای شمالی از جاده‌های ایمن که پلیس‌راه و هلال احمر در آن مستقر هستند استفاده کنند.

منبع:مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها