هنوز تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گرفته نشده است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در جلسه شورای شهر تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرفته نشده و تنها مسائل کلی مانند بودجه تیم، نحوه تیمداری، ادغام شدن یا نشدن و غیره صحبت شده است.

هنوز تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گرفته نشده است

مهستی قدس‌ولی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز ارتباطات اظهار داشت: برنامه ریزی برای سال 97 با با تاخیر پس از مشخص شدن وضعیت شهرداری و ثبات در آن، آغاز کردیم و خوشبختانه بیش از 90 درصد نگاه آقای دادبود شهردار گرگان با برنامه‌های ما در سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان هماهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت امسال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، محله‌محوری است، افزود: تلاش ما این است که با کمک همه بخش ها، مشکلات و مسائل محلات شهر را احصاء کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم که در این راه به سازمان کمک کنند و مسائل محلات را به ما اعلام کنند تا پیگیری شود و خانه های فرهنگ نیز به عنوان بازوان اجرایی سازمان محسوب می‌شوند و ما را به مردم نزدیک می‌کنند.

قدس‌ولی گفت: محله‌محوری و مشارکت‌پذیری اولویت سال 97 سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان است و اگر مردم حتی 200 مترمربع زمین را هم برای مدتی در اختیار ما قرار دهند ما آن را در محلات برای همان مدت زمان تجهیز خواهیم کرد تا مردم آن محله استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید بودجه شهرداری براساس محله‌محوری تدوین شود، اظهار کرد: امسال این موضوع در بودجه دیده نشده اما آقای شهردار قول مساعد داده‌اند که این موضوع در بودجه سال آینده دیده شود.

سند توسعه محلات شهر گرگان تدوین می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان همچنین گفت: شهرداری در حال تدوین سند توسعه محلات شهر گرگان است که در این راستا کمک شایانی به ما خواهد کرد و نظرات مردم اولویت پروژه‌های شهرداری است.

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات جام رمضان در گرگان اظهار داشت: این مسابقات با هزینه بیش از 70 میلیون تومان در رشته‌های مختلف ورزشی در شهر گرگان برگزار می‌شود و بیش از 20 تا 30 هزار مخاطب به خصوص از قشر جوان دارد.

هیچ صحبتی برای انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نشده است

قدس‌ولی همچنین درباره وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از روز شنبه نخستین جلسه بررسی و تعیین تکلیف تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد و موضوعات کلی و اساسی تیم در این جلسه بررسی شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان افزود: امیدواریم از خرداد ماه چارچوب کلی تیم مشخص شود و کار را آغاز کنیم و قرار است با همگرایی کامل همه اعضاء سرمربی تیم و همه مسائل تیم انتخاب شود.

وی درباره نظر خودش درباره انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهر داری گرگان اظهار کرد: به نظر من باید اعضاء تیم را از همین کارکنان شهرداری انتخاب کنیم چرا که افرادی را در گذشته برای همین بسکتبال در شهرداری استخدام کردیم و سوابق خوبی نیز دارند.

قدس‌ولی درباره شایعات مطرح شده برای انتخاب سرمربی از بین 3 گزینه بومی و یک گزینه غیربومی اظهار کرد: تاکنون هیچی صحبتی برای انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نشده و تنها مسائل کلی مانند بودجه تیم، نحوه تیمداری، ادغام شدن یا نشدن با تیم یس‌آل و غیره صحبت شده و در جلسه بعدی تصمیم گیری خواهد شد.

اختصاص 2.5 میلیارد تومان برای ورزش حرفه‌ای در گرگان

وی افزود: 2.5 میلیارد تومان برای ورزش حرفه‌ای در شهر گرگان در بودجه شهرداری دیده شده که بیشتر آن برا امر بسکتبال هزینه خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر درباره بسکتبال نظری را به ما تحمیل نمی‌کنند و تنها نظر و پیشنهاد می‌دهند.

وی همچنین با تکذیب خبر تعطیلی یا تغییر در خانه‌های فرهنگ در شهر گرگان اظهار داشت: با تغییر مدیران این خانه‌های فرهنگ نیز مخالف هستم و تنها شرح خدمات این خانه های فرهنگ مشخص خواهد شد و در قراردادها آورده می‌شود.

قدس‌ولی همچنین درباره شایعات رفتنش از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: متاسفانه در این 9 ماه که سرپرست این سازمان هستم هر روز این شایعات را می‌شنوم و هر روز منتظر این اتفاق هستم، اما من کارمند شهرداری هستم و در هر سمتی از من بخواهند کار می‌کنم.
منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها