تخریب‌های زیادی علیه دانشمند شهیر جهان بوعلی سینا انجام می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برخی برای برگزاری مراسم‌های نکوداشت بزرگان بخل می‌ورزند گفت:

تخریب‌های زیادی علیه دانشمند شهیر جهان بوعلی سینا انجام می‌گیرد

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی شامگاه سه شنبه در آئین اردیبهشت مفاخر و نکوداشت دکتر حسین معصومی همدانی با بیان اینکه باید برای برگزاری چنین مراسمی اهتمام ورزید اظهار داشت: اینکه چنین مجالسی برای نکوداشت پیشکسوتان علم و فرهنگ برگزار شود، کاری بس ارزشمند است.

وی بیان کرد: برخی برای برگزاری چنین مراسم‌هایی بخل می‌ورزند در حالی که تجلیل از بزرگان و مفاخر کار کسانی است که در بند مقام نیستند.

محمدی عنوان کرد: دو بار به صورت گذرا با دکتر حسین معصومی همدانی دیدار داشتم که یک دیدار ما در روستای زادگاه وی در رزن بود و دیگری در بنیاد بوعلی سینا که خود دکتر یکی از اعضای این بنیاد است و از وجود این دانشمند بزرگ استفاده می‌کنیم.

امام جمعه همدان از پدر دکتر حسین معصومی همدانی "مرحوم آخوند ملاعلی معصومی همدانی" یاد کرد و افزود: 60 سال این عالم بزرگوار اعتبار این کشور و شهر را تسخیر کرد و برکات این بزرگوار همچنان هست و فرزندان برومند وی نیز راهش را دنبال می‌کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه باید قدر بزرگان را دانست اعلام کرد: برخی برای تخریب بوعلی سینا در تلاش هستند که البته کسی همسنگ بوعلی سینا در جهان نداریم اما تخریب‌های زیادی علیه این دانشمند شهیر وجود دارد وباید ارزش وجودی هرکس حفظ شود.
منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها