معصومی همدانی: مسیر بالندگی علمی را در همدان طی کردم

دکتر معصومی همدانی با بیان اینکه محیط در شکل گیری شخصیت من بسیار موثر بود گفت: مسیر بالندگی علمی را در همدان طی کردم.

معصومی همدانی: مسیر بالندگی علمی را در همدان طی کردم

دکتر حسین معصومی همدانی امشب در آئین اردیبهشت مفاخر استان و نکوداشت خود اظهار داشت: 50 سال است که در همدان زندگی نمی‌کنم ولی نمی‌توانم بگویم تهرانی هستم چرا که بنده متولد همدان هستم و این شهر را دوست دارم.

وی بیان کرد: چند سال پیش در یکی از مجلات نطرسنجی کرده بودند که چرا ایران را دوست دارید و اشخاص مختلفی به این سوال پاسخ داده بودند اما بنده با خودم گفتم که آیا خود سوال درست است یا خیر، چرا که دوست داشتن وطن دلیل نمی‌خواهد.

معصومی همدانی عنوان کرد: من در خانواده اهل علم و شهری که محیط مناسبی برای مطالعه و علم بود، متولد شدم و این شانس را داشتم که از کودکی و نوجوانی با انسان‌های برجسته همدان آشنا شوم و از محضر آنها استفاده کنم.

وی تصریح کرد: وقتی به گذشته خود نگاه می‌کنم می‌بینم اگر بخش کوچکی از ویژگی‌هایی که در حق من گفته شد درست باشد، بخشی از آن به محیطی که در آن متولد شدم بستگی دارد.

معصومی همدانی با بیان اینکه جامعه به سمت حرکت در مسیر متخصص‌پروری است اظهار داشت: برخلاف کسانی که از اول یک کار را دنبال می‌کنند بنده بسیار متأثر از شرایط می‌شوم و اگر هرکسی کمک بخواهد دریغ نمی‌کنم.

وی اعلام کرد: از پدرم یاد گرفتم در حق خودم سخت‌گیر و در حق دیگران آسان‌ بگیرم و امیدوارم توانسته باشم این درس را عملی کرده و به زوائد توجه نکنم و در هرچیز به اصل برسم‌ و در ظواهر زیبا گم نشوم.

این ادیب برجسته بیان کرد: موفقیت‌هایم را مرهون لطف خداوند متعال، خانواده و دوستانم هستم و مفتخرم این لطف از طرف همشهریانم به من شد که از هر چیزی عزیزتر هستند.
منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها