افزایش ۳۰ درصدی مشارکت مردم در کمیته امداد در سال 96

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه افزایش ۳۰ درصدی مشارکت عمومی در سال گذشته نشان‌ دهنده افزایش اعتماد مردم به این کمیته است.

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت مردم در کمیته امداد در سال 96

سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در همایش سراسری رؤسای روابط عمومی دفاتر استانی این نهاد با بیان اینکه اگر دشمنان - به‌ویژه آمریکا و ضدانقلاب - سعی می‌کنند کمیته امداد را در اذهان مردم تخریب کنند، بدانید که به وظایف خود درست عمل کرده‌اید، افزود: یکی از دلایل عصبانیت استکبار از امدادگران کمیته امداد، رسیدگی به وضعیت فقرا و محرومان است.

وی امدادگران این نهاد را مدافعان حرم دانست و گفت: با توجه به اینکه کارکنان کمیته امداد مدافع حرم انقلاب، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا هستند نباید گمان کنند عملکردشان در این نهاد ناچیز است؛ در واقع فعالیت کمیته امداد ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.

فتاح با بیان اینکه فعالیت‌های کمیته امداد باید 24 عیار برای خدا باشد و در غیر این صورت هیچ‌چیز دستگیرمان نمی‌شود، بر تأثیر آمار دقیق و صحیح در افزایش اعتماد عمومی تأکید کرد و افزود: افزایش 30 درصدی مشارکت عمومی در سال گذشته نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد است؛ البته اعتماد دولت و مجلس به کمیته امداد و همکاری با این نهاد نیز در سال‌های اخیر قابل‌توجه است.

منبع: فارس

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها