مدیرکل مدیریت بحران خبر داد:

برگزاری مانور با سناریوی واژگونی یک دستگاه تریلی بر روی خودروی پراید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از برگزاری مانور با سناریوی واژگونی یک دستگاه تریلی بر روی خودروی پراید خبر داد.

برگزاری مانور با سناریوی واژگونی یک دستگاه تریلی بر روی خودروی پراید

ایرج زاهدپور از برگزاری مانور با سناریوی واژگونی یک دستگاه تریلی بر روی خودروی پراید خبر داد و اظهار کرد: این مانور باهدف سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در مقابله با حوادث احتمالی انجام شد. در همین راستا روز گذشته مانوری با سناریوی واژگونی یک دستگاه تریلی بر روی خودروی پراید در محدوده سه‌راهی نیکویه واقع در بخش کوهین برگزار شد.

وی افزود: در این مانور که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شد، سرعت عمل و همچنین کیفیت حضور عوامل امدادونجات استان همچون هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی مورد ارزیابی قرار گرفت و علاوه بر آن به کیفیت مدیریت صحنه توسط عوامل انتظامی و پلیس‌راه پرداخته شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همچنین به کاستی‌های ملموس در روند برگزاری مانور نیز اشاره و ضمن تأکید بر ضرورت رفع این موانع خاطرنشان کرد: تعلل ناشی از کمبود امکانات یا نقص فنی تجهیزات در امدادرسانی به حادثه دیدگان ارتباط مستقیم با جان و مال هم‌وطنانمان دارد که می‌توان در برخی موارد خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد به همین جهت با ترسیم چنین نگرانی در ذهن همواره می‌بایست با آمادگی کامل در صحنه حوادث حضور یافت.

زاهدپور گفت: عملکرد دستگاه‌های شرکت‌کننده در مانور توسط مدیریت بحران مورد ارزیابی قرار گرفت که نتیجه آن به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود.

منبع:ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها