رئیس مجلس به رای گذاشتن فیلترینگ تلگرام را مصلحت ندانست/ نباید آزادی عمل مردم را خدشه‌دار کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما از رئیس مجلس درخواست کردیم تا فیلتر شدن تلگرام را در مجلس به رای بگذارند اما رئیس مجلس مصلحت ندانستند و رای‌گیری صورت نگرفت.

رئیس مجلس به رای گذاشتن فیلترینگ تلگرام را مصلحت ندانست/ نباید آزادی عمل مردم را خدشه‌دار کنیم

علیرضا رحیمی در خصوص متنی که چندروز پیش در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرده بود، گفت: ما از رئیس مجلس درخواست کردیم تا فیلتر شدن تلگرام را در مجلس به رای بگذارند اما رئیس مجلس مصلحت ندانستند و رای‌گیری صورت نگرفت اگر در آینده نیاز به رای مجلس باشد قطعا مجلس به موضوع ورود می‌کند.

وی افزود: به رای گذاشتن فیلتر تلگرام نیاز به موافقت ریاست مجلس دارد چرا که جزء موارد استمزاجی است. آنچه که مهم است احترام به خواست مردم است، ضمن اینکه رقابت شبکه‌های داخلی با خارجی لزوما به معنای فیلتر شبکه‌های خارجی نیست.

نماینده تهران تاکید کرد: نباید آزادی عمل مردم را خدشه‌دار کنیم، علاوه براین رقابت شبکه‌های داخل همزمان با شبکه‌های خارجی شفافیت، رضایت، اطمینان و اعتماد مردم را نشان می‌دهد.

منبع: ایلنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • خزایی
    0

    این تصمیم قوه قضائیه است بشما هم مربوط نمیشود

  • بهروز
    0

    سلام.وای خدای من در مجلس ما چه می گذرد اون ازفضاحت عکس سلفی با موگرینی،اون ازآتش زدن پرچم کاغذی وحالا پیشنهاد طرح پیش پا افتاده فیلترینگ تلگرام!!یعنی پتانسیل فکری نمایندگان مجلس ایران اینه؟!!چرا درباره بیکاری،آینده انرژی هسته ای،استیضاح مسئولین مرتبط با برجام واجرای آن قبل ازاخذضمانت های لازم وحذف تحریمها وبحث وتبادل نظر درباره آینده مبهم برجام پیشنهاد نمی شود،چرا نمی گویند نتیجه ملاقات وزیرخارجه با سه کشور غربی بایددرمجلس مطرح و تصمیم گیری شودتابازکشوراینبارازطرف اروپایی ها ضربه محکمی نخورد اگرتوافق احتمالی با ۴+۱هم شکست بخوردمردم هرگز شما ها رانخواهندبخشیدومورد نفرت وانزجارملت ایران قرار خواهید گرفت.پس بهتر است حواستان راجمع وعمیق ترفکرکنیدومسائل ومشکلات واقعی ومهم اقتصادی،وخصوصا سیاسی و بین المللی روزکشورراجدی تربگیریدتا اینکه وقت خود را درباره موضوعات متفرقه ای مانند فیلترینگ تلف کنید.

  • علیرضا
    0

    مصلحت ندانستن؟ شما طبق کدوم قانون می خواستین به این مسئله ورود کنین که رئیس مجلس به مصلحت ندونستن؟ اگر از باب نظارت بر دولت هست، که باید سؤال یا استیضاح می کردین. اگرم از باب تقنین بوده باشه که باید حداقل، پونزده نفر، یه طرح می نوشتین تا توی مجلس، بررسی بشه. همینجوری که نمی شه صحبت کرد که آخه.

  • علیرضا
    0

    تازه مجلس که نمی تونه تصمیمات قضایی قوه قضائیه رو اصلاح یا ابطال کنه که.

  • کاربر ناشناس
    0

    این کیه که هر۲جا میرسه نظر میده چه جوری رای گرفته امده مجلس نظراتش فقط برای خودش خوبه .....

  • کاربر ناشناس
    0

    چطور برای انرژی هسته ای نظر همه مردم را نپرسیدیت چرا مخفی کاری کردید کشور را ۱۶ سال عقب انداختید ........راجب کدام موضوع نظر مردم را خواستید در این دولت که چسبیدید به یک پیغام رسان خارجی.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها