بانوی فوتسالیست قزوینی بر بام آسیا

فاطمه اعتدادی ملی‌پوش قزوینی به همراه تیم فوتسال بانوان کشورمان بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

بانوی فوتسالیست قزوینی بر بام آسیا

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال زنان آسیا با غلبه بر ژاپن برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی قاره آسیا را به دست آورد.

در این دیدار حساس که به میزبانی تایلند برگزار شد ملی‌پوشان فوتسالیست کشورمان با نتیجه پنج به دو موفق شدند تیم ژاپن را مغلوب کنند و بااقتدار عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی اگرچه در دیدار نهایی مقابل ژاپن پایش به گلزنی باز نشد، اما با به ثمر رساندن گل‌های حساس نقش مهمی در رسیدن تیم فوتسال بانوان کشور به دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال زنان آسیا داشت.

فاطمه اعتدادی ملی‌پوش ارزشمند استان با به ثمر رساندن ۹ گل به‌طور مشترک به همراه سارا شیربیگی دیگر ملی‌پوش کشورمان و آنا آشیمیرو ژاپنی عنوان خانم گلی مسابقات را در تقویم افتخارات ورزشی خود به ثبت رساند.

اعتدادی قبل از دیدار نهایی مقابل ژاپن به‌تنهایی در صدر برترین گلزنان این دوره از رقابت‌ها قرار داشت و در دیدار پایانی اگر موفق می‌شد تنها یک گل به ثمر برساند، می‌توانست به‌تنهایی عنوان خانم گلی را یدک بکشد.

اعتدادی ازجمله فوتسالیست‌های ارزشمند استان است که در جریان رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور موفق شد عنوان بهترین گلزن را به خود اختصاص دهد. اعتدادی در نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیا هم که به میزبانی مالزی برگزار شد، به همراه تیم ملی قهرمانی را کسب کرد تا حالا با دو عنوان قهرمانی از افتخارات ارزشمندی در قاره آسیا برخوردار باشد.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد.

منبع:ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها