محسن افشانی و همسرش در استادیوم آزادی بازداشت شدند

همسر محسن افشانی که قصد داشت با گریم مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود، دستگیر شد. محسن افشانی هم به همراه او بازداشت شده است.

محسن افشانی و همسرش در استادیوم آزادی بازداشت شدند

به گزارش خبر فوری ؛ قبل از شروع بازی تیم‌های پرسپولیس و الجزیره یکی از بازیگران سینما کشورمان قصد داشت به همراه همسرش وارد ورزشگاه آزادی شوند که این دو نفر توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.
همسر این بازیگر با گذاشتن ریش و سبیل قصد داشت با ظاهری مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود اما با آگاهی مسئولان یگان ویژه این دو نفر بازداشت شدند. گفته می شود همسر محسن افشانی که قصد داشت با گریم مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود، دستگیر شد. محسن افشانی هم به همراه او بازداشت شده است.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • جمال
    0

    ین تازه به دوران رسیده،چی میگه واسه خودش.خدا هرچی میده ظرفیتشم بده

  • بامری
    0

    خاک توسر شوهربی غیرتش کنند... واقعأ ایرانی ظرفیتش همینه... اینم از پیشکسوتان فرهنگ هنر...

  • آقای بازولوفسکی
    0

    این سلبریتی ها شأن هنرمندان رو تا کجاها که نکشیدن پایین!! بزرگوار هر کشوری یه قانونی داره... میگن قانون بد بهتر از بی قانونیه! آره ... این قانون بده که خانم ها رو نمیگذارن توی استادیوم ها حضور پیدا کنند... ولی خوب از اون طرف ادبیات داخل استادیوم ها هم همچین مناسب شأن خیلی از خانومها نیست به نظرم... استادیوم رفته ها بکوبن رو لایک !

  • arb
    0

    باید طبق قانون باهاشون برخورد بشه.

  • کاربر ناشناس
    0

    ازاین که قانون فرقی برای سلبریتیها و مردم عادی نمیذاره خوشحالم

  • w5061
    0

    ایت بنده خدا همه جا مشکل درست میکنه .دوسال قبل با یه خانومهدیگه تو یکی از مرکز تجاری تهران داستان درست کرد.اون مجموعه تجاری بزرگواری کرد.وگرنه الان خودشو و اون خانومی که باهاش بود گوشه زندان بودن.

  • بی نام
    0

    ما کجاییم دنیا کجا میره !!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها