رقص آب در بزرگترین آب‌نمای کف خشک کشور

شهردار بافق گفت: پارک آبشار بافق یکی از بزرگترین آب‌نماهای کف خشک کشور است.

رقص آب در بزرگترین آب‌نمای کف خشک کشور

سید علی نوروززاده در این رابطه افزود: این آب‌نما که ساخت آن پنج ماه زمان برده است، سال گذشته با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این آب‌نما از نظر نحوه‌ی اجرا به عبارتی مسیر منحنی آن از آب‌نماهای بی‌نظیر کشور است.

شهردار بافق در مورد جزئیات این طرح نیز تصریح کرد: آب‌نمای پارک آبشار بافق با مساحت ۵۰۰ مترمربع به صورت هارمونیک(رقص آب) طراحی شده که با نورپردازی صورت گرفته، جلوه‌ زیبایی را در شب هنگام ایجاد کرده است.

وی افزود: بیش از سه هزار مترمربع از فضاهای پیرامونی آب‌نما نیز برای استفاده شهروندان آماده‌سازی شده است.

نوروززاده با اشاره به استقبال قابل‌توجه شهروندان بافق و سایر نقاط استان از این آب‌نما، اظهار کرد: گفت: گسترش زیبایی مجموعه تفرجگاه آبشار بافق، ایجاد فضایی شاد و دل انگیز و تلطیف هوا در این مجموعه در کنار سالم‌سازی اوقات فراغت شهروندان ویژه کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این آب‌نما، ۱۴ طرح توسعه‌ای دیگر در مجموعه آبشار از قبیل دریاچه تفریحی، رستوران بالای کوه، زیستگاه حیات وحش، سایت ورزش‌های هوایی و پیست دوچرخه‌سواری کوهستان نیز طبق برنامه‌ زمان‌بندی در حال اجراست.

شهردار بافق از ایجاد دو آب‌نما در میدان بهارستان و ابتدای خیابان سردار شهید شاهپورزاده نیز یاد کرد و افزود: این آبنماها نیز امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

منبع:ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها