مروری کوتاه بر اخبار و حواشی سینمای ایران در برنامه برداشت:

قول و قرار کارگردان ایران با ترامپ!/ از ترافیک نوروزی تا عصبانی نیستم!

این قسمت از برنامه برداشت با مروری بر اخبار و حواشی سینمای ایران منتشر شد.

قول و قرار کارگردان ایران با ترامپ!/ از ترافیک نوروزی تا عصبانی نیستم!

به گزارش خبر فوری ، در این قسمت از برنامه برداشت سری به جدول فروش زده و موفق ها و ناموفق های ماه را بررسی کرده است. فیلم فراری ساخته علیرضا داوود نژاد و آنسوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی کم فروش ترین فیلمهای سینما در سال جاری بوده اند. فیلم عصبانی نیستم ساخته رضا درمیشیان که چندسالی را در توقیف به سر می برد بالاخره اکران شد. وضعیت فروش این فیلم نیز در این برنامه بررسی شده است.

همچنین نگاهی به نامه علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما برای رئیس جمهور آمریکا شده که وی از ترامپ خواسته تسلیهات هسته ای آمریکا را نابود کند و در قبالش داوودنژاد قول داده پرچم آمریکا را در میدان آزادی تهران به احتزاز در بیاورد.

در قسمتی دیگر از این برنامه، تصمیم شورای صنفی سینما در اکران 14 فیلم به جای 7 فیلم در نوروز و تبعات این تصمیم عجیب بر فروش فیلمهای سینمای نوروزی بررسی شده است.

اقدام تبلیغی عجیب حضور جوزف سلامه بازیگر لبنانی و هجوم افرادی با شمایل داعشی در مجتمع کوروش در برنامه تبلیغاتی برای اکران فیلم به وقت شام حواشی بسیاری داشت. برنامه برداشت نگاهی به حواشی این اتفاق داشته همچنین گفتگویی با جوزف سلامه در این خصوص و نیز دیالوگ چطوری ایرانی که پس از این فیلم بین ایرانیها ماندگار شد.

این قسمت از برنامه برداشت را ببینید:

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها