جدیدی زاده: مزد تمام سختیمان را با قهرمانی در آسیا گرفتیم/ مقیمی:هدف ایران فقط قهرمانی بود

مربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در تایلند گفت: پس از تمرینات سخت و پر فشار، به حقمان رسیدیم.

جدیدی زاده: مزد تمام سختیمان را با قهرمانی در آسیا گرفتیم/ مقیمی:هدف ایران فقط قهرمانی بود

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نسترن مقیمی، بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: بازی بسیار سختی بود و انتظار چنین مسابقه ای را داشتیم. نیمه دوم متفاوت تر از نیمه اول شروع کردیم و باعث شد تا گل های پیاپی را به سختی به ثمر برسانیم.

وی افزود: در این تورنمنت کسب پیروزی در هر بازی آسان نبود. بازی با چین حذفی بود و استرس بالایی در زمین حاکم بود اگر به این تیم می‌باختیم کلا حذف می شدیم اما از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و هدفمان قهرمانی بود و خوشحالم از اینکه به هدفمان رسیدیم.

رز جدیدی زاده، مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ماهها تلاش و پشتکار حاصلش کسب عنوان قهرمانی بود که بازیکنان وکادر فنی مزد زحمات خود را با این قهرمانی کسب کردند.
وی ادامه داد: اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه در کنار حمایت مسئولین فدراسیون باعث شد تا در این دوره از مسابقات پر قدرت ظاهر شویم و بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کینم. این قهرمانی با سختی و تلاش مستمر به دست آمد و پاسخ ماهها تلاش خود را با قهرمانی گرفتیم.

منبع: خبرگزاری فارس

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها