رکابزن تهرانی قهرمان دوچرخه سواری استقامت کشور شد

نخستین دوره مسابقات دوچرخه سواری آزاد استقامت کشور با عنوان بزرگداشت شهید مهدی باکری به میزبانی ارومیه برگزار شد و در پایان این رقابت ها مهدی علمایی، رکابزن تهرانی رتبه اول را از آن خود کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی روز جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها بیان کرد: سعید صفرزاده و محمدچایچی از تبریز نیز رتبه های دوم و سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.
محمدرضا اسدی افزود: در بخش جوانان نیز مسعود خاکی از میاندوآب و عماد محمدی از مشهد رتبه های اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند.
وی بیان کرد: 250 ورزشکار از سراسر کشور برای این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند که فقط 130 نفر از آنان توانستند در آن حضور یابند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان مسیر 11 کیلومتری تقاطع غیرهمسطح مادر تا پل سوم خرداد ارومیه را در 12 دور رفت و برگشت طی کردند و پس از طی مسیر 132 کیلومتری به کار خود پایان دادند.
وی افزود: 13 نفر از اعضای تیم ملی نیز با حضور در این رقابت ها آمادگی خود جهت درخشش در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 که مرداد سال جاری در اندونزی برگزار می شود را محک زدند.
به گزارش ایرنا 150 میلیون ریال جایزه نقدی برای این رقابت ها در نظر گرفته شده است که به رتبه های برتر مسابقه اهدا می شود.
آذربایجان غربی از استان های فعال در رشته دوچرخه سواری بوده و هر ساله تور آذربایجان را به عنوان یک تور بین‌المللی دوچرخه‌ سواری جاده‌ای میزبانی می کند؛ این تور معتبرترین تور دوچرخه‌ سواری ایران و قدیمی‌ترین تور دوچرخه سواری در قاره آسیا به شمار می رود.

منبع:ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها