سرباز کرمانی مضروب سارقان به شهادت رسید

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان از شهادت محمدسعید دهقان‌اناری سرباز کرمانی که با چاقوی سارقان مصدوم و در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود خبر داد.

سرباز کرمانی مضروب سارقان به شهادت رسید

فرهاد اشافی اظهار‌ داشت: محمدسعید دهقان‌اناری سرباز کرمانی سرباز وظیفه‌شناس کرمانی که در حمله ناجوانمردانه سارقان با چاقو از ناحیه گردن مجروح و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بود به شهادت رسید.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان با اشاره به اینکه محمدسعید دهقان‌اناری شامگاه پنجشنبه ساعت 20:45 دقیقه دچار ایست قلبی شد گفت: بلافاصله عملیات احیا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بر روی وی انجام شد و 9 مرتبه به عملیات شوک انجام شد.

اشافی با بیان اینکه خودم بر بالین این سرباز حضور داشتم افزود: حدود 15 مرتبه نیز داروی تحریک کننده قلب به وی تزریق شد اما متاسفانه جواب نداد و این سرباز در ساعت 21:30 به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه سرباز محمدسعید دهقان‌اناری در روز 19 فروردین در حالی به بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان انتقال داده شد که متاسفانه شریان بزرگ بدن چاقو خورده و خون زیادی از او از دست رفته بود تصریح کرد: امشب بعد از گذشته حدود 32 روز در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه جاری دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش تسنیم دو سارق هنگام انتقال به قصد‌ فرار با سلاح سرد به محمدسعید دهقان‌اناری سرباز پلیس کرمان حمله کردند که در حمله سارقان به ماموران انتظامی این سرباز از ناحیه گردن به شدت مجروح شده بود.

منبع:تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها