مدیرعامل گروه تور های بعثت:

فعالیت مجموعه بعثت به قوت قبل ادامه دارد/ سنگ اندازی ها ما را از هدفمان برای ارتقا صنعت گردشگری منحرف نمی کند

خبر فوری اصفهان: مدیرعامل گروه تور های بعثت از ادامه فعالیت این مجموعه به قوت قبل خبر داد.

به کزارش خبر فوری از اصفهان ؛

مصطفی پناهی، مدیرعامل گروه تور های بعثت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی پیرامون لغو مجوز بند "پ" این مجموعه توسط سازمان حج و زیارت اظهار داشت: هر مجموعه گردشگری و آژانس مسافرتی که بخواهد در کشور فعالیت کند باید از سه نهاد رسمی مجوز فعالیت دریافت کند تا بتواند به صورت رسمی و قانونی در این حوزه به فروش بلیط و عرضه خدمات بپردازد.

وی ادامه داد: مجوز بند الف مربوط به فروش بلیط هواپیمایی است و باید از سازمان هواپیمایی کشور اخذ شود؛ مجوز بند ب باید از سازمان میراث فرهنگی برای تورهای مسافرتی اخذ شود و مجوز بند پ برای تورهای زیارتی به عربستان و عراق از سازمان حج و زیارت اخذ میگردد.

مدیرعامل مجموعه گروه تورهای بعثت تصریح کرد: طبق گفته مدیران سازمان حج و زیارت اصفهان مجموعه بعثت به دلیل ارائه ویزای آزاد برای سفرهای عتبات مورد اتهام قرار گرفته و به همین خاطر لغو مجوز شده است.

وی افزود: این رخداد در حالی بوده که با توجه به قطع بودن سامانه حج و زیارت در ایام اربعین چهار آژانس رسمی می توانستند این خدمت را عرضه کرده و برای زائران اربعین ویزای آزاد دریافت کنند.

پناهی تصریح کرد: با وجود این مسئله تیم حقوقی مجموعه بعثت در حال پیگیری موضوع از مراجع قضایی و ذی ربط بوده و به دنبال بر طرف کردن این معضل در شرایط پیشرو است.

وی گفت: همه فعالیت های مجموعه بعثت به غیر از مفاد بند پ در حال اجرا است و حتی در حوزه خدمات عتبات بلیط نجف با مجوز بند الف توسط این مجموعه عرضه می شود.

هدف مجموعه بعثت ارتقا صنعت گردشگری و جذب توریست برای کشور است



وی در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده مجموعه گروه تورهای بعثت در حوزه گردشگری تصریح کرد: مجموعه گروه تورهای بعثت از سال ۷۵ شروع به فعالیت کرده و در سال ۸۳ فعالیت شرکتی خود را به ثبت رساند؛ این مجموعه همواره در ارائه خدمات منحصر به فرد در حوزه گردشگری پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: مجموعه گروه تور های بعثت در حال حاضر در سطح کشور با هفت شرکت رسمی در حال فعالیت بوده و به صورت منحصر به فرد به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.

وی بعثت را تنها مجموعه گردشگری اصفهان دانست که به صورت فعال بیس هواپیمایی مستقر در این شهر دارد و از طریق ایرلاین تابان پروازهای مختلف را به اجرا در می آورد.

پناهی هدف مجموعه گروه تورهای بعثت را ارتقا و توسعه گردشگری در ایران عنوان کرد و گفت: ما به دنبال ارائه خدمات با کیفیت برای افزایش و جذب گردشگر خارجی هستیم تا از این طریق به بهبود مسائل اقتصادی کمک کنیم.

وی گفت: ‌با هماهنگی هایی که با مجموعه مدیریتی استان و استاندار اصفهان در راستای توسعه خطوط هواپیمایی و استقرار ایرلاین در اصفهان صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد استقرار یک ایرلاین در این استان باشیم.


مدیر عامل گروه تور های بعثت حرکت این مجموعه را در مسیر ارائه خدمات ۲۴ ساعته به گردشگران دانست و تاکید کرد: باید با همدلی بیشتر نهاد های مختلف فعال در حوزه گردشگری ارائه خدمات مطلوب به مسافران افزایش یابد چرا که این امر سبب بهبود وضعیت توریسم در کشور و بهبود شرایط اقتصادی می شود.

وی در پایان اضافه کرد: همه تلاش همکاران ما بر این است که لغو مجوز مجموعه بعثت به عنوان یک برند فعال در گردشگری ضربه نزند و سنگ اندازی ها ما را از هدف اصلی مجموعه یعنی توسعه صنعت توریسم و گردشگری در کشور خارج نکند.

57

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها