مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی خبر داد

ارائه تسهیلات سی دی ان به پیام رسان های داخلی/وزارت ارتباطات کوتاهی نکرده است

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: تسهیلات سی دی ان از سوی وزارت ارتباطات به پیام رسان های داخلی ارائه شده است.

علی کارگزار از مدیران مخابراتی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار دانش سایت خبر فوری در پاسخ به این سوال که آیا تسهیلات سی دی ان که از سوی وزارت ارتباطات به تلگرام برای سرعت بخشیدن به فعالیت هایش ارائه شده بود در شرایط فعلی با توجه به فیلتر تلگرام به پیام رسان های داخلی نیز ارائه شده است اظهارکرد: بدون شک پیام رسان های داخلی می توانند خواهان ارائه تسهیلات سی دی ان از سوی دولت باشند.

وی تصریح کرد: تجهیزات سی دی ان به طور معمول در مناطقی که مشتریان پیام رسان های مختلف وجود دارد نصب می شود تا مشتریان آن مناطق با سرعت و‌ کیفیت بهتری از خدمات پیام رسان ها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طبیعتا همه پیام رسان های داخلی می توانند سرورهای خود را به روی سی دی ان ها منتقل کنند تا با سرعت و کیفیت بیشتری به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه دهند.

کارگزار تصریح کرد: در حال حاضر طبق اطلاعات بنده در بعضی از نقاط کشور پیام رسان های داخلی سرورهای خود را به روی سی دی ان ها منتقل کردند و با این رویه کار خود را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه بستر فعالیت پیام رسان های داخلی روی سی دن ان ها از سوی وزارت ارتباطات فراهم شده است تاکید کرد: در نقاط مختلفی از کشور سی دی ان ها وجود دارد و هرکدام از پیام رسان های داخلی خواهان ارائه این تسهیلات باشند امکان ارائه آن وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی درباره اینکه کدام پیام رسان های داخلی در حال حاضر از خدمات سی دی ان استفاده می کنند گفت: این شبکه های اجتماعی چون اخیر رشد پیدا کرده اند و در سطح کشوری فعالیت می کنند بنده از اینکه کدامیک از آنها از تسهیلات سی دی ان استفاده می کنند اطلاع ندارم ولی مطمئن هستم که اکثر این پیام رسان های از این تسهیلات استفاده می کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها