۳۵۰۰ کارگر اصفهانی حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به روز جهانی کارگر و تقدیر از همکاری کارگران اصفهانی با کمیته امداد، گفت: 3 هزار و 439 نفر از کارگران اصفهان حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند.

۳۵۰۰ کارگر اصفهانی حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند

حمیدرضا شیران با بیان اینکه نیکوکاران اصفهانی از همه اقشار و اصناف یاری‌رسان همشهریان نیازمند خود هستند، اظهار داشت: در زمینه حمایت از ایتام و فرزندان با سرپرست ناتوان بیشترین توجه و همدلی از سوی مردم اصفهان با این نهاد صورت می‌‌گیرد و همه اقشار با هر سطح از توانمندی اقتصادی در این امر خیر شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارخانه‌ها و صنایع زیادی در سطح استان در حال فعالیت هستند، گفت: بیشترین فعالان در بخش صنعت استان را کارگران تشکیل می‌دهند که باوجود سطح پائین درآمد از یاری‌رسانی به نیازمندان غافل نیستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 53 هزار و 803 حامی ایتام و محسنین در سطح استان در حال همکاری با کمیته امداد هستند، بیان کرد: 3 هزار و 439 نفر از این حامیان را کارگران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه نیکوکاران اصفهانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها و همچنین پایگاه اینترنتی کمیته امداد اقدام به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کنند، گفت: تمام مبالغ پرداختی با پشتیبانی عملیاتی این نهاد به شکل مستقیم در اختیار فرزندان نیازمند قرار می‌گیرد.

شیران با بیان اینکه فرزندان یتیم و دارای سرپرست ناتوان بیشترین استحقاق را برای دریافت کمک نیکوکاران دارند، خاطزنشان کرد: این فرزندان در صورت عدم‌حمایت مناسب و رها کردن تحصیل با آسیب‌های زیادی مواجه می‌شوند که در درازمدت علاوه بر ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی بسبب گسترش و تعمیق فقر نیز می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها