بعد از تلگرام کدام پیام رسام امن تر و سریعتر است؟

پس از صدور دستور مسدود سازی تلگرام، گپ محبوب ترین پیام رسان در بین مردم ایران است.

بعد از تلگرام کدام پیام رسام امن تر و سریعتر است؟

به دنبال صدور دستور مسدود سازی تلگرام امروز پیام رسان های جایگزین با هجوم کاربران ایرانی مواجه شده اند و در این میان پیام رسان گپ به عنوان جایگزین تلگرام از سوی کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفته است.

پیام رسان گپ از سوی کاربران ایرانی با بیشترین استقبال مواجه شده است و کاربران دلایل مختلفی را برای استفاده از این پیام رسان عنوان کرده اند.

دولتی نبودن این پیام رسان، عدم قطع سرور و اختلال در ارتباط های کاربران در این پیام رسان به عنوان مهمترین دلایل استفاده کاربران از این پیام رسان در نبود تلگرام عنوان شده است.

پیام رسان گپ از سوی شرکت توسعه دهنده آن برای کسب و کارهای فصای مجازی مناسب سازی شده است و امکان خرید الکترونیکی از سوی کاربران را فراهم کرده است.

لینک دانلود پیام رسان گپ مستقیم:
https://apk.gap.im

لینک دانلود پیام رسان گپ در کافه بازار:
https://cafebazaar.ir/app/com.gapafzar.messenger/?l=fa

لینک دانلود پیام رسان گپ در گوگل پلی:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gapafzar.messenger

لینک دانلود پیام رسان گپ ios:
https://dl.gap.im/ios

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرتضی نامور
    0

    نمی دونم چرا خیلی ها در مقابل استفاده از پیام رسانهای ایرانی مقاومت می کنن؟ آیا غیر از اینه که حجم عظیم اطلاعات ما دست کسانی هست که می تونن با اون اطلاعات خیلی جاها علیه ما استفاده کنن؟ شاید بگید دست دولت هم بیوفته همین کار رو می کنه. ولی سئوالم اینه که آیا اطلاعات یا هر محتوایی که در تلگرام رد و بدل میشه آیا در حال حاضر مخابرات امکان کنترلش رو نداره؟ آیا اطلاعات دست یک ایرانی و یک هم وطن و... بیوفته بهتر خواهد بود یا یک بیگانه؟ اگه کیفیت پیان رسان های ایرانی پایینه بیایید لجبازی رو کنار بزاریم از جونهایی که در این عرصه فعالیت می کنن حمایت کنیم تا اونها هم بتونن خودی نشون بدن. همیشه برای ما ایرانی ها مرغ همسایه غاز بوده.

  • م
    0

    نسخه ویندوز xp نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها