سارق زعفران در شهرستان قاین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف و دستگیری سارق دو کیلوگرم سرگل زعفران در این شهرستان خبر داد.

سارق زعفران در شهرستان قاین دستگیر شد

سرهنگ اسماعیل واعظی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تماس شهروندان مبنی بر اینکه فردی جوان و مشکوک یک عدد پلاستیک زعفران پوشال را به همراه خود دارد و در سطح شهر به چند مغازه زعفران فروشی مراجعه کرده است موضوع توسط پلیس پیگیری شد.

وی گفت: در بررسی‌های مأموران فرد مشکوک شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی منتقل شد و بازجویی از وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: فرد دستگیر شده با انجام تحقیقات فنی و پلیسی به سرقت دو کیلوگرم زعفران سرگل اعتراف کرد.

واعظی بیان کرد: این فرد زعفران‌های سرقتی را از فردی در شهرستان قاین سرقت کرده است که با شناسایی مالباخته نامبرده تحت پیگیرد قانونی قرار گرفت.

وی به شهروندان توصیه کرد: از رفت و آمد با افراد ناشناس خودداری کنند و اطلاعات اموال خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و با نصب تجهیزات پیشگیری از سرقت زمینه را برای حفاظت بیشتر از اموال خود فراهم کنند.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد حسن هاشمی
    0

    ما با زعفران زندگی می کنیم؛ همان طور که جنوبی ها با خلیج و شمالی ها با خزر... کوتاه‌ و ساده کردن دسترسی به طلای سرخ، از پایتخت زعفران جهان (قائنات) تا هر کجا که شما هستید، هدف اصلی گروه زعفرانت است. زعفرانت با حذف واسطه ها به شما اطمینان می‌دهد محصولی که خرید می‌کنید، عاری از هر نوع ناخالصی است. چشم انداز زعفرانت، سهولت دسترسی مشتریان به طلای سرخ در هر سطحی از سفارش (جزئی یا کلی) و در هر نوع ( زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال، زعفران دسته ای، زعفران کنجه) با بسته‌بندی محافظ کیفیت و در شأن تحفه اصیل ایرانی است. مرکز پشتیبانی و مشاوره مشتریان 05632522422 برای کسب اطلاعات بیشتر، «زعفرانت» را در گوگل جستجو کنید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها