فال روز پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397

انسان همیشه دوست دارد آینده را پیش‌بینی کند، فال‌ها داستان‌های آینده را نقل می کنند.

فال روز پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

احتمالا شما درست از اتفاقاتی که در خانه یا در میان اعضای خانواده تان می‌افتد خبر ندارید. حتی شاید مشتاق آن نباشید که بدانید قضیه چیست به خاطر اینکه بعضی اوقات بهترین کار این است که اوضاع را به حال خود رها کنید تا خودشان حل شوند. اما ممکن است برای درگیر شدن شما دیر شده باشد. یکباره شما واکنش نشان می‌دهید و قادر نیستید که ادعا کنید چیز مهمی‌درباره اتفاقاتی که دارد می‌افتد نمی‌دانید. با صداقت واکنش نشان دهید و با قلبی مطمئن برای آینده ای خوش قدم بردارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما باید شروع کنید به ساختن و بنا کردن آنچه که دیروز آغاز کرده بودید. روابط به هم خورده شما امروز می‌تواند به شکلی درآید که شما می‌خواهید. اقدام صحیح، حسی را در شما ایجاد می‌کند که ببینید نقشه‌ها و طرح‌های گذشته‌تان در حال عملی شدن هستند. اما مسایل گره خورده را برای روز دیگری رها کنید. فقط مطمئن شوید که وقت کافی برای تمام کردن کاری که شروع کرده‌اید، دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما فکر کنید که اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید که دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی که شما در لحظه حال زندگی می کنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این است که شما مجبورید به سختی کار کنید و جان بکنید. ممکن است وسوسه شوید با شجاعت کامل از زیر کار فرار کنید، ولی این فکر خوبی نیست. فقط باید تحمل کنید و دم نزنید و هرآنچه که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسک کردن وقت مناسبی نیست.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می‌تواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می‌تواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می‌خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را که در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می‌دهید قوی و نیرومند ظاهر می‌شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می‌دهید از دست می‌روند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستانتان را نیز از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است یکی از دوستان یا همکارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یک گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یک نفر دیگر آشکار کنید. اگر به نظر می رسد که این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی که دور خود کشیده اید را خراب کنید. سعی کنید که منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید که ادامه بحث به کجا می کشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 6 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما زیاد قدرت تجسم وخلاقیت ندارید، اما این موضوع لزوماً مانعی برای سازندگی شما ایجاد نمی کند. تهیه کردن یک فهرست از کارهایی که می خواهید انجام دهید مفید خواهد بود، اما به خاطر کارهایی که نمی توانید به اتمام برسانید خودتان را ناراحت نکنید. به جای اینکه حواس خود را بر روی کارهایی که نتوانسته اید تمام کنید متمرکز کنید، برای کارهایی که هم اکنون باید انجام دهید به خود قوت قلب بدهید

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها