سرمایه‌گذاری ۱۳۴۲ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی آبیک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تعداد ۹۲ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و ۲۱۳ نفر نیز به بهره‌برداری رسیدند.

سرمایه‌گذاری ۱۳۴۲ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی آبیک

حمیدرضا خانپور اظهار داشت: مقدمات واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی کاسپین 2 ( آبیک) در قالب تشکیل هیئت مدیره و ارائه سهام به واحدهای تولیدی مستقر در این مکان در حال انجام است.

وی گفت: خوشبختانه واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم نموده که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب جهت ارتقاء و نگهداری شهرک‌های صنعتی به ویژه در بحث مبلمان شهری و زیرساخت‌ها پیش از پیش فعالتر عمل کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از این شهرک بیان کرد: با توجه به موقعیت خوب این شهرک و استقبال خوب سرمایه‌گذاران اکثرا واحدهای تولیدی آن فعال بوده که در حال حاضر در مرحله بررسی و رایزنی جهت طرح توسعه شهرک هستیم.

خانپور ادامه داد: هم اکنون در این شهرک صنعتی 132 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد 92 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری یک هزار و 342 میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و 213 نفر نیز به بهره‌برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرک‌های و نواحی صنعتی به بخش خصوصی تاکنون اداره 6 شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی متشکل از صاحبان صنایع همان شهرک صنعتی واگذار شده است.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها