نطق شدیداللحن یک نماینده اصلاح‌طلب:

قوا مسئولیت برخورد با فساد را به گردن یکدیگر می اندازند/ سیاستمدار ناتوان، جایش در سطل آشغال است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با انتقاد از وجود فساد در کشور، گفت: قوا مسئولیت برخورد با فساد را به گردن یکدیگر می اندازند.

قوا مسئولیت برخورد با فساد را به گردن یکدیگر می اندازند/ سیاستمدار ناتوان، جایش در سطل آشغال است

مسعود گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت) صحن علنی مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت روز معلم، گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران گویا سر در زیر برف کرده اند، انگار نمی بینند که در بدنه این کشور فسادهایی وجود دارد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت مقابله با فساد، افزود: باید در همین فضای مجازی که امروز در اختیار همه قرار دارد 7 الی 8 مورد از اختلاس هایی را که فرستاده می شود برآورد کنیم ببینیم سرجمع آن ها چه مبالغ و چه میزانی است؟

وی ادامه داد: امروز فساد اقتصادی باعث آسیب های اجتماعی فراوانی از جمله طلاق، بیکاری، فحشا و جوانان بیکار شده است که متاسفانه یک برخورد نمایشی با آن ها داریم.

گودرزی گفت: تلخ تر از وجود فساد در کشور برخورد مسئولان با آن است زیرا در همین جلسه اخیری که خدمت سران قوا در همین مجلس برای اولین بار در طول تاریخ بودیم روسای قوا مشکلات را به گردن دیگری می انداختند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم می دانند که خاوری به تنهایی سه هزار میلیارد را نمی تواند از کشور خارج کند از این رو انصار و اعوانی در داخل دارد، تصریح کرد: باید به این سوالات که 25 میلیارد دلار قاچاق را چه کسی انجام می دهد پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اظهارات برخی مسئولان در خصوص اینکه هر یک میلیارد دلار 100 هزار شغل ایجاد می‌کند، گفت: باید مشخص شود گردش مالی ناشی از قاچاق چه می شود؟

گودرزی با انتقاد از اینکه مسئولان سر زیر برف کرده و همیشه افتخار می کنیم که مردم 98.2 دهم درصد به جمهوری اسلامی رای مثبت داده اند، افزود: با وجود اینکه مردم نظام، رهبر و کشور خود را دوست دارند اکنون از وضع موجود ناراضی هستند.

وی افزود: عده‌ای نمی‌خواهند مشکل فرهنگیان حل شود چون معلم فکر می‌کند و درس آزادگی می‌دهد، کمتر در این باره نمایشی برخورد کنید. مگر کل بودجه آموزش و پرورش چقدر می‌شود؟ برای هشت قلم از اختلاس‌ها آمار دادند که سهم هر ایرانی ۲۵۰ میلیون تومان می‌شد. مسئولین ارشد مملکت، مردم ناراضی هستند.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، ادامه داد: آقای روحانی و آقای ظریف در مناسبات خارجی و در سیاست خارجی دوستان ما را افزایش دهید، دوستان واقعی ما را زیاد کنید و به یک عده دل‌ خوش نکنید.

گودرزی افزود: همچنین به رییس‌جمهور آمریکا می‌گویم شما که ادعای ابرقدرتی دارید، ابرقدرتی در نزدیکی کشور ما فرو پاشید. ما سر سوزنی از سیاست‌های موشکی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه آمریکا باعث شده کشورها وارد مسابقه تسلیحاتی شوند، تصریح کرد: هر روز یک کشور از سوی آمریکا تهدید می شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: مشکل کشاورزان باید حل شود در شرایطی که به علت کمبود آب مسئولان وزارت جهاد کشاورزی معتقدند باید آب استفاده نشود آیا به فکر جایگزین بوده اند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولتمردی که به فکر ۵۰ سال آینده نباشد جایش در دولت نیست، در سطل آشغال است.

منبع: خانه ملت

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها